Ik ben benieuw welke keuze jullie het mooist vinden passen bij de naam van onze dochter. Ze heet F.éline Sophie.
Het is niet mijn smaak, maar van deze namen vind ik Olivia Isabelle het mooist. Ella Isabelle zou ik niet doen omdat ik Ella eerder een afkorting vind van Isabelle. Dan zou ik nog eerder voor Isabella kiezen als naam met evt een tweede naam erbij en dan Ella als roepnaam.
Ik vind dat zelf ook iets mooiers maar heb vaak gelezen ( en vooral op dit forum) dat de naam dan niet echt klopt. Omdat de puntjes ervoor zorgen dat je de E apart uitspreekt ipv OE. Dus ben nog een beetje in tweestrijd haha
Zou v mij geen reden zijn haha. Ik houd niet van puntjes. Maar sowieso prachtige naam. Mijn man is ook al eens met die combi gekomen en we doen Isabelle sowieso als tweede naam mochten een een meisje krijgen!
Ik ga voor Chloe Isabelle Puur omdat ik Chloe een prachtige naam vind en Isabelle daar het beste bij vind passen.
Sowieso Isabelle als 2e naam. Blijft een prachtige naam <3! Als eerste naam vind ik Olivia het mooist, maar Chloë vind ik ook leuk!
Dat klopt, omdat iedereen weet hoe je hem uitspreekt. Maar er staat wel Kloe als je het zonder puntjes doet. Persoonlijk kan ik niet tegen namen die gewoon verkeerd gespeld zijn... wil niemand beledigen maar dan denk ik dus automatisch dat de ouders analfabeet zijn
En daarbij; volgens mij zorgen de puntjes voor een IE uitspraak op het eind. Je kunt namelijk ook voor Chloé kiezen, met een EE uitspraak op het eind! Net als bij Zoë en Zoé, toch?