Wij hebben gehoord dat we nog een zoontje krijgen. Leuk maar nu de naam… Ons andere zoontje heet Nolan. Spreken we uit op z’n Nederlands. We zoeken een naam waarvan je eigenlijk gelijk weet hoe je het moet uit spreken. Liefst niet te veel voorkomend. Ik kwam laatst Ylan tegen wat ik op-zich wel een leuke naam vind maar ik denk dat ik dat te veel jut en jul vindt bij elkaar. Iemand ideeën?
Ylan lijkt idd teveel vind ik. Misschien; Milas Jonas Owen Otis Quin Silas Roan Roman Fender Nilo Joran
Onze zoon heet ook Nolan en wij hebben voor een volgend kindje op ons lijstje staan: Jonah Josha Elias Levin Lukas Wellicht zit hier wat tussen. Ylan vind ik net wat te jut en jul inderdaad
Nolan & Mias Diaz Joah Espen Dimas Silvan Soy Kyan Lyric Loic Milo Eloy Mikai Kenzo Cyriel Ferre Servaas Seger Livay Colton
Bedankt voor de suggesties maar dé naam staat er voor ons niet tussen. Ook wat Amerikaans klinkende namen maar daar houden we niet van. Liefst Nederlandse uitspraak. Lastig weer een mooie naam vinden.
Even in een andere richting.. Duuk? Vind Simon er ook mooi bij passen. En anders nog: Tibbe Wessel Sem/Sam Julian