Een meisjesnaam hebben we al dat was geen probleem... maar een jongensnaam, geen idee! We willen een naam hebben die kort is en bij Amy past. Of kan ook een lange naam bij Amy en moet het ook een engelse naam zijn of kan het ook nederlands zijn, wat vinden jullie??? Ik had het hier al een keer gevraagt maar kan het helaas niet meer terug vinden, willen jullie me nog een keer helpen?
Ik vind bijna alles wel kunnen bij Amy... Maar misschien is een naam die in het Engels ook kan, maar in Nederland ook heel gebruikelijk is wel het leukst...? Ik zou in eerste instantie voor een naam gaan die jullie gewoon leuk vinden. Dan kun je daarna wel kijken of hij ook goed bij Amy past, dat vind ik eigenlijk toch bijzaak... Misschien wat ideetjes: Lucas Thomas Noah Luca Kian Tim Sam Liam Nathan Jack Joshua Luke Ryan Max Aaron Alex Kai David Joel
Ik vind zowel een Engelse als Nederlandse naam kunnen. Amy en Luc (vind ik heel mooi samen) Amy en Bob Amy en Tom Amy en Tim Amy en Mick Amy en Nick Amy en Stan Amy en Mischa Amy en Ischa Amy en Youp Amy en Jens Amy en Yaniek Amy en Jef Amy en Jesse Amy en Stijn
Amy en Luca vind ik erg mooi samen. Als wij een jongen krijgen gaan we het ook nog moeilijk krijgen, pfff lastig!