Hoi meiden, Wij zoeken nog een jongensnaam, de meisjesnaam zijn we al uit. Onze oudste heet Ferron en daar zoeken we nog wat bij Denk aan namen als, Dinand, Kynan die richting op. Ik google me helemaal suf hihi. Namen met een M vallen al af helaas Bedankt alvast voor het meedenken!
Nou, Dinand vind ik er al leuk bij passen! Verder: Kilian, Kjell, Caspar, Tristan, Clemens, Alain, Silvain, Emiel, Derek
Helaas hebben net vrienden van ons een Dinand gekregen anders was dat hem inderdaad geworden Bedankt voor het meedenken
Misschien heb je iets aan dit bijna hele alfabet? Ook een beetje uniek (grotendeels) en middeleeuws / Wels. (En Nederlands, omdat je Dinand mooi vindt ^-^). Ik vind Kynan wel bijzonder trouwens, staat er mooi bij. Aleran Almer Aloys Alric Alwin / Alwyn Amiël Andreas Antonie Ard Aris Arnoud / Arnout Arthur Arwel Arwyn Aswin Aurelian Auron * Ben, Benja Berwyn Bevan Bovi Bowen Brenin Browin * Cainan Calan Camaël Caron Carwyn Casper Celian Christijn Colben Cynan * Deio Delwyn Denne Derwyn Dylan Dynai * Elard Eldric Elfin / Elphin Eliah Elinant Elko Elof Elric Emiel Emyr Esger, Esgyn Estan Evan * Fender Flynn * Garinand Giso Guinand * Haul Hessel Hilger Hugo * Iago Igo Ilar Ischa Ivor / Ifor Iwan, Ifan * Jaan Jaïr Janoah Jarmo Jarne Jascha / Yascha Jasper Jef Jehan Jesse Jinan - Joas Joël Joeri / Youri Joes Jonas Jonathan Jonne Joren Joriam, Jorian Jorick / Jorik Jozua - Judd Juliën Jurgen Jurian Jurriën Justian Justijn Justus * Kai Kaïn Kainan / Keinan Kamiel Kay Kazimir Kyan * Lars Laut Leander Lemuël Leon Leron Levi Levijn, Livijn Lex Lode Loek, Loef, Loet Lowie Ludo * Morris * Neander Niek Ninan Noud * Olaf Olivier Osian Owen * Pepijn Perrijn Philip Pippijn * Quint Quinten Quintijn Quirijn * Raf Rhodri Rhys Robbe Robian Roby Roef Rubin * Seb / Sepp Sil, Silvan Silvian Silvijn Sinan Staas Sten * Taran Timo Timon Tirion Tobe Tobian Tobin Trevor Trevyn Tristan Tygo, Tyko Tynan * Vigo, Vico * Wander Winand / Wynand Wout * Xander * Ynyr Yrian * Zef
Zo dat zijn weer een hoop namen hihi, zie er inderdaad een heel aantal die al in optie zijn gepasseerd hihi maar ook nieuwe, straks eens met vl doornemen! Super meiden!