Hoi allemaal, Ik ben benieuwd wat jullie eerste gedachten is bij de naam Pip? Het is een Engelse jongensnaam. Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Liefs, Lovefilu
Woezel en Pip Ik ken persoonlijk een meisje die Pip heet. Voor een meisje vind ik het leuker als voor een jongen maar het zou zeker niet mijn keuze zijn.
Ten eerste vind ik het echt helemaaaaaal niks En ten tweede zou ik eerder aan een meisje dan aan een jongen denken
Ik hoorde elders de naam. Iemand gaf deze naam aan haar zoon. Toen ben ik gaan kijken op internet en het is een jongensnaam. Ook ik was een beetje verbaasd maar vind 'm wel leuk! En ik was benieuwd wat anderen zouden denken bij deze naam!
Ik vind het op zich een leuke naam, een beetje in de stijl van Finn en Sep(p). Alleen jammer genoeg denk ik ook gelijk aan Woezel en Pip. Ik zou er dus niet meer zo snel voor kiezen.
Ik vind Pip ook in die style passen en vind Sepp en Finn errrrrug leuk! Gek genoeg had ikzelf nog niet eens aan woezel en pip gedacht! Ik blijf Pip overigens erg leuk vinden!
Sep(p) en Finn vind ik wel erg leuk, maar Pip vind ik voor een jongen te lief en zou het daarom eerder als stoere meisjesnaam zien hihi.
Ik vind het een stomme naam, maar smaken verschillen dus als jij het leuk vindt moet je het gewoon doen!
Paardenliefhebber.. (komt van Philip of Philippa. Pippa is de ubermeisjes variant) Een Engelse jongensnaam inderdaad van Dickens.. Great Expectations... Mooi hoor maar in Nederland wel ongebruikelijk. Ik zou er niet zo snel voor kiezen. Voor een meisje zou ik het sneller doen. Pip lifestyle enzo.. Ik had een vriendinnetje*, zij heette Patricia en vond dat een vreselijke naam en noemde zichzelf al vanaf haar 11e PIP! Ik heb dus een goeie herinnering aan Pip als meisjesnaam
Mijn zoontje moest na de geboorte 3 dagen in het ziekenhuis blijven ivm pip. Dus dat is mijn 1e gedachte, de 2e is Woezel en Pip de 3e is nee dit is geen naam voor een kind. Succes.
Wat is PIP dan? (ik ken het alleen als naam voor implantaten maar die zal hij wel niet gekregen hebben...)
woezel en pip was het eerste dat in mij op kwam sorry ik vind de naam niet zo leuk jip vind ik leuker , maar dat vraag je niet hihi