Dag dames, We zijn er nog steeds niet uit en het wordt eigenlijk alleen maar moeilijker . We zoeken een jongensnaam, omdat we allemaal een Y in onze naam hebben (ik, ml en zoon) willen we dat nu graag ook weer. Zouden jullie willen stemmen welke naam jullie het mooiste vinden, of misschien motiveren waarom een naam absoluut niet mooi is? Of misschien nog leuke suggesties? Bij voorkeur geen 'hitlijsten' naam. Alvast heel erg bedankt!
Een y vooraan vind ik nog wel chic staan. Op een andere plek in een naam vind ik niet mooi. Dus ik kies Yustin.
Ik vind een Y neerzetten waar je het normaal gesproken niet zou doen niet zo mooi. Ik zou voor Justin of Levin gaan. Wil je per se een Y dan zou ik een andere naam kiezen bijv. Dylan, Davy, Wesley, Youri.
Justyn, maar liever Justin Nog wat ideeën: Ryan Dylan Kay Jayson Riley Bradley Bentley Dailey Tyler Jaimy Flynn Davy Roy Yannick Lyam Finley Myron Cody Kyle Bryan Ferry Joey Youri Marley Mylo Trey, Troy
Oh ik vind ze allemaal niet zo. Lelijk gespeld. Als je per se een Y wil, neem dan een naam die sowieso met een y wordt gespeld.
Ik zou inderdaad dan ook kiezen voor een naam waar al een Y in 'hoort' zeg maar. Vind de namen nu te geknutseld over komen, alleen Dayton niet dus daar heb ik op gestemd. En Justyn spreek ik in mijn hoofd uit als Justien.
Als ik Dayton hardop zeg, dan hoor ik eigenlijk het woord 'daten'. Alsof je met iemand een afspraakje hebt. Van je namen vind ik Yustin het leukst en het meest vlot klinken. En ik vind het wel leuk met een Y vooraan. Hij zal z'n naam denk ik alleen wel vaak moeten corrigeren/spellen. Succes met kiezen!
"Naam?" "Justin de Boer .. met een Y." "oh, Yustin?" "Nee, de I is een Y" "Oh, Justijn?" "Ja, nee, Justin maar dan dus met een Y in het midden" "Justiyn" "Nee, Justin, J U S T -griekse y!- N" En dat bij elke instantie, overal, altijd?
Layvin (lee-vin) vind ik wel mooi. Dayton vind ik klinken alsof je heel plat 'daten' zegt. Justyn vind ik vreemd en zullen mensen ook wel eens lezen als Justijn. Yustin gaat wel maar dan is het wel justin en niet dzjustin want de y heeft geen dzj-klank. Andere ideetjes: Boyan Braydon Dayan Dayo Denley Flynt Gyon Harley Iyan Jayron Jayvin Jesley Kayan Kenny Kyte Lloyd / Loyd Lyndon Mayro Nylan Raylen Robby, Ronny Ryder Rylan Ryley / Riley Trey Wayne Wyatt Yoah Yusri Zachary Zayne Zyon
Levin spreek ik uit als Kevin maar dan met een L... Layvin is leevin, dus zou dan Lévin schrijven Maar daar zit allemaal geen y in zoals ts wil
Is Payton of Peyton(op amerikaanse forums geven ze aan dat dit de mannelijke variant is) een optie ipv Dayton. Zit iets te overduidelijk het woord day (dag) in.