We zijn op een aantal namen blijven steken. Wat vinden jullie We hebben al Rohan en Sylvan (spreekt uit als Sylven)
Ik vind Logan het beste passen. Owen en Rohan vind ik veel op elkaar lijken. Dylan en Sylvan ook wel een beetje. Zeker als je het snel uitspreekt. Anders had ik Dylan gekozen! Colin vind ik een ander type naam. Mason minder goed passen. Toch door de -an Logan dan beter.
Ik vind Owen en Colin de leukste 2 van jouw lijstje. En daarvan vind ik Colin net iets beter klinken, maar Owen net iets leuker. Dus op beide gestemd.
Owen & Logan vind ik het leukst. Zou icm. de namen van je jongens voor Owen gaan, omdat ik vrees dat Rohan& Logan voor best wel wat verwarring gaat zorgen. Mason valt voor mij als eerst af; die vind ik heel volks Colin met 1 ‘el’ vind ik niet mooi geschreven en daarnaast vind ik deze naam té amerikaans. Dat is niet mijn smaak. Dylan vind ik ook een klein tikkie volks.
Daar is eerder een discussie over geweest. Dit was toen het antwoord: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/opmerkelijke-namen-deel-4.721672/page-219#post-24728716