Persoonlijk vind ik namen zoals Mees, Madelief, Sterre etc echt verschrikkelijk en daar valt voor mij de naam Raaf ook onder.
Moet ook aan Huisje Boompje Beestje van TV denken. Ik zou het nooit doen, maar dat maakt toch niet uit?
Mees is ook zo begonnen en nu een normale naam. Ik ken een meisje die Mus heet. Ik vind het wel leuk.
Vind hem wel stoer maar zou idd ook eerder voor Raff gaan dan met dubbel f erg mooi...alleen mijn vriend vond het niks
Ik wilde mijn kind misschien Raven noemen met nadruk op ven maar toch voor een andere gekozen! Maar vind t nog steeds leuk. Aan Raaf moet ik wel even wennen maar vind 'm niet verkeerd!
Echt niet mooi (zachtjes uitgedrukt!) Ik moet dan een een persoon denken die niet eerlijk is, een dief. Raven of Raff is ook niet mijn smaak, maar al een stuk beter dan Raaf. Sorry.
Raaf vind ik een leuke naam Zeker mooier dan de korte versie: Raf. En met dubbel F vind ik gewoon onzinnig.
Ik vind hem wel gaan, het is niet mijn smaak maar ik zou prima aan deze naam kunnen wennen. Raff vind ik leuker.
verschrikkelijk, maar gelukkig mag iedereen zelf kiezen. Dus als dit de naam voor jullie is, gewoon doen.
Ik ken n Raaf. Eerst vond ik t heel apart. Inmiddels is het voor mij n gewone naam. Scheelt als je em vaker hoort/gebruikt.