Hallo dames! Ik heb al eens eerder een poll aangemaakt, maar ik ben benieuwd hoe jullie over deze namen denken. Ter verduidelijking: - Marin; uitgesproken als Maa-rin, dus klemtoon op 'Ma'. - Elin; of Aelin, ook de klemtoon vooraan. - Enora; klemtoon op E. Of hebben jullie nog suggesties?? Bedankt!
Marin vind ik hieruit wel heel tof! Maren ook mooi. Enora ook heel mooi. (Bij ons wordt een meisje ooit Elora) Elin vind ik wat teveel gebruikt tegenwoordig (en Aelin niet mooi gespeld, veel te ingewikkeld en het wordt me iets teveel aliën op die manier)
Marin vind ik het mooiste al moet het me een beetje aan Marine denken als ik t geschreven zie staan. Misschien ook leuk: Mare Mara Lauren Elora Nora Maren
Elin is heel mooi. (niet de andere schrijfwijze) Maakt niet uit toch dat het vaker voorkomt. Als je in je omgeving niemand kent met die naam dan zou ik die gewoon kiezen als je hem mooi vindt.
Ik heb gestemd op Elin want dat vind ik de mooiste naam uit het lijstje. Marin vind ik niet zo maar Mare(n) of Marit wel. Mooier dan Elin.
Lastig kiezen! Ik vind ze alle 3 heel erg mooi! Ik zou voor Elin gaan denk ik, vraag me niet waarom lol. Zelf vind ik Eliora ook heel mooi, misschien wat voor op jullie lijstje?