Hoi! Tóch maar even jullie inspiratie gevraagd, we zitten te dubben en wellicht dat jullie reacties ons kunnen helpen; Onze oudste heet C.aro voor een meisje zijn we eruit, echter voor een jongen is het nog even zoeken. Wat hebben we nu: Revi (voorkeur 1) Matis Jonne Wat zoeken we: iets Scandinavisch(klinkend, hoeft niet persé een Scandinavische naam te zijn), twee lettergrepen en geen Engelse namen (alhoewel ik Lennon erg leuk vind, maar manlief Ab SoLuut niet haha). En ja, liefst geen top50 naam, maar dat is niet per definitie een must ofzo. Iemand suggesties? Dank in ieder geval alvast voor het meedenken, hoor.
Ik zou denken aan Ferre/Fedde, Joppe, Lasse, Björn, Espen, Tuur, Viggo, Oscar. Van jullie namen vind ik Revi wel aardig, al vind ik het zelf meer wat voor een getint kindje. Matis vind ik leuker. Jonne ken ik als meisjesnaam en vind ik erg zacht naast de naam van jullie dochter.
Thanx Abri, verhelderend! Revi is inderdaad een twijfelaar, Ravi leek ons ook wel een leuke maar die komt alweer vaker voor; niet dat dat eigenlijk veel uitmaakt, maar toch Lasse, Ferre, ja ook leuk! (Fedde hadden we inderdaad ook, was ik vergeten)
Revi staat er leuk bij! Matis vind ik leuker geschreven als Mathis. Jonne vind ik niet leuk, beetje unisex/meisjesachtig. Fedde dan wel weer erg leuk, vind ik persoonlijk het mooiste van de 4. Misschien zit hier nog wat bij: Arne Jens Abel Malte Eli Kai Espen Ole Felix Axel Kalle Ivar Jeppe Jorn Thor Mats Leo Ralf Thorben
Revi vind ik er echt zooo onwijs leuk bij! Zou daar zeker voor kiezen.. Matis ook nog wel oké, Jonne vind ik echt verschrikkelijk.. Verder misschien: Bodi, Dani, Diaz, Ferre, Jarne, Jerre, Jorre, Levi, Milo, Noah, Odin, Otis, Roan, Sion
Caro en Matis, heel leuk! Jonne ken ik als meisjesnaam. En bij Revi zou ik mij afvragen of het een jongen of meisje is.
Caro en Thor.....stoer. Ook beide nog best goed internationaal uit te spreken wat voor veel andere namen niet zo geldt. Revi vind ik helemaal niks en ook niet goed bij Caro passen.