Ik ben dus nu in verwachting van ons 4e kindje. Eigenlijk geheel onverwachts want ik was aan de pil. Ik zou echt niet meer weten hoe ik aan een leuke naam kan komen. Wij zijn eigenlijk helemaal leeg en hopen hier nog wat leuke bijzondere namen tegen te komen....voor zowel een meisje als een jongen...en het liefst 2 namen voor een meisje en 2 namen voor een jongen. We houden niet van typische nerderlandse namen. Onze kinderen hebben (bij puur toeval) alle 3 redelijk engelse namen. Onze dochter heet: Kelsey Selena Onze middelste zoon heet: Damiën Lee En onze jongste zoon heet: Jayden Denley Het zou dus fijn zijn om een naam te hebben die bij deze 3 (voornamen) passen. Iemand een idee? Wij zouden er heel erg blij mee zijn!
pfffffffff..... je hbt al een mooi rijtje met je andere 3 kids,... even kijken of er daar nog een aparte bij kan bedenken die daar ook mooi bij staat: Je houdt van wat engelse namen begrijp ik eruit.... jongens: Morran Morris Casey Neill Jordan Jake Jordan (kan zowel jongen als meid) Jason Mason Mace Meisjes: Cassidy Casey Rubya Dorey Merryl Chastity Mavis (kan ook jongen als meisje) Alyssa Felicia Felicity Hoop dat je er enigzins wat aan hebt..is altijd lastig he die namen, vooral als je er al meerdere hebt rondlopen, je wilt toch dat het er een beetje bijpast
Meisje: Sy'rai Tenequa Jesdiny Romeé Bouchra Benthe Charity Mattanja Solange Veerle Jongen: Chendo Ezra Lorenzo Riorden Sylvero Selwin Sylvano
Ook wij wilden graag een bijzondere naam voor ons aanstaande kindje. Na een zoon, Enzio Valentino, en een dochter, Chiara Rosabella moest het allemaal wel goed bij elkaar passen. Na lang wikken en wegen is de naam van ons inmiddels alweer 4 maanden oude zoontje geworden: Nilo Constantine!