Voor een deels buitenlands kindje vind ik hem wel leuk! 1 van de mooiste italiaanse namen vind ik overigens Arturo
Dank jullie wel voor alle reactie's Maakt het er niet makkelijker op haha Ook bedankt voor alle suggesties ! Weten jullie wat het rare is , ik vind bijna geen enkele naam eindigend op een O mooi behalve dus Santino Man en ik hebben het al jaren geleden eens gehad over deze naam en ook toen vonden we hem mooi , ook omdat we echt totaal geen andere jongensnaam mooi vonden op Kai na totdat mijn zwager in mijn zwangerschap een hond nam en deze Kai noemde ........... Nu komt het allemaal echt dichtbij en ik begin gewoon te twijfelen Heb persoonlijk wat negatieve associaties bij namen die eindigen op een O namelijk Het hoeft ook geen Italiaanse naam te wezen maar Nederlandse namen vinden we persoonlijk helemaal niks pffffff het is wat haha
Ik heb er geen goede associatie bij! Ook al zijn jullie niet Nederlands. Vind fabio wel een leuke Italiaanse naam. Zie nu een straatschoffie voor me.
Hier wat andere namen : Noaquin Dante Milai Iskander Bodhian Isha Eloi - Eloy Jetro Tibo - Tibeau Aljosha Ronaiah Boaz Eshban Lucan Cashel Réon
Kwam deze namen stom toevallig tegen... Als is Santino gewoon super leuk! Vasco Agustin Alarico Bartolomeo Yadiel Thiago Abel Navarone Mateo Nilo Teodoro Quintero Cristóbal Cruz Rio Inigo Orlando Fabian Joaquin Taino Francisco Felix
persoonlijk ben ik niet zo van de tino's, maar dat komt omdat ik zelf een ex heb die een naam heeft die daar op eindigt. Hij ziet er overigens wel een beetje mediterraans uit maar is verder een echte kaaskop. Maargoed das mijn mening en jullie kennen mij verder toch niet dus als jullie het een mooie naam vinden, moet je je vooral niet tegen laten houden.
Ik heb ook zo getwijfeld over onze jongensnaam. Is het echt de naam? Zullen andere mensen het wel leuk vonden? Wij hebben namelijk ook gekozen voor een apartere naam. Achteraf dom want smaken zullen altijd verschillen. Ik heb dagen gezocht naar een andere naam. Maar deze bleef! Misschien heb jij dat ook. Als er geen andere naam voorbij komt waarvan je direct wauw denkt dan heb je waarschijnlijk de juiste naam al gevonden.
Ja bij een mediterraans kindje (Italiaans). Ik ken 2 half Italiaanse kinderen en die heten Dario en Mauro