Yana? Is dat een leuke? Al vind ik Yara ook erg leuk! Maar waarom heeft de jongensnaam dan geen Y?? Al vind ik Jace leuk apart!
Soraya en Shanaya vind ik niet mooi. Dikke nee dus! Alena en Acey, Lynn en Larissa...mwah Jaylin...dacht eerst 'neeh' maar als je het uitspreekt best leuk. Hailey..... is mijn nr. 1 uit je lijstje. xxx
Abby vind ik ERG leuk of lucy of mady (spreek je uit als madie) van jouw eigen lijstje zeg ik dan toch : Lynn of hailey (zelf wil ik ons favoriet afkorten naar leya )
Uit jouw lijstje vind ik jaylin het mooist, andere namen niet mijn smaak en lynn hoor je (hier) heel erg veel. Andere optie voor je is misschien Yara of Elyse?
Dit dus... Yvette / Yveth Yvon(ne) Ivy Ynes Yentle Yfke Ymke Dit zijn allemaal Y namen die naar mijn idee 'kunnen'... Maar goed.. Jace is ook niet mijn smaak
bedankt voor alle reactie's! wij zijn er uit, het word Abby! (mocht het een meid worden natuurlijk). en waarom er geen Y in de jongensnaam zit, tsja we kwamen deze naam tegen en hadden gelijk zoiets van ja dat is het!. ik had ook geschreven dat we het wel leuk zouden vinden als er een Y in zat, maar het hoeft niet, hadden ook namen zonder Y erin.. bedankt allemaal voor het meedenken en de meningen! dit topic kan dicht