We zitten te brainstormen over leuke jongensnamen maar het is weer zoooooo lastig! We hebben al een zoontje, Mees. Ik ben heel benieuwd welke naam jullie het leukst vinden Noah Jip Thijmen Gijs Noud
Ik vind Thijmen de mooiste naam, maar het minst bij Mees passen. Gijs vind ik er heel erg leuk bij. Noah ook. Noud vind ik geen leuke naam en Jip echt niet kunnen voor volwassen man.
Jip!! Zo leuk!! Echt een leuke, bijzondere, vrolijke naam. Klinkt fijn. Noah vind ik wat te vrouwelijk klinken en te 'hip'. Thijmen vind ik wat te bekakt en niet zo mooi klinken, ik zou het trouwens als Tijmen schrijven. Gijs vind ik leuk, maar ik zou persoonlijk liever niet weer een naam kiezen die op een s eindigt. Noud vind ik een 'kindertaalversie' van Arnoud of Reinoud of zo. Dus ik ben helemaal voor Jip (1. Jip 2 Gijs 3. Noah 4. Noud 5. Thijmen)
Brrrr Jip. Sorry maar kan me er geen 18 jarige jonge man bij voorstellen die zich moet voorstellen aan leeftijdsgenoten... Als ik me zelf in die situatie verplaats zou ik niet blij zijn met deze naam. Ken trouwens wel een stel met een Jip... Thijmen/Tijmen inderdaad de leukste uit dit lijstje. Gijs en Noud vind ik geen mooie klanken. En Noah ben ik nog niet over uit haha! Vind het wel leuk maar vooral bij een ander. Bij Mees vind ik Siem heel leuk staan.
ja ik vind Noah zelf ook een beetje te hip, het komt nu zo veel voor. en ook wel meisjesachtig misschien. Tijmen op deze manier gespeld maakt het idd minder bekakt. ja een kaknaam is het wel een beetje en het past niet zo mooi bij mees. toch vind ik het wel een mooie naam. haha. zo moeilijk allemaal! persoonlijk vind ik Jip de leukste naam, maar ik vind het dus gek bij een volwassen man. dat houd me tegen. Gijs is mijn nr 2 denk ik. oh en idd is Siem een super leuke naam! ook bij Mees. maar helaas klinkt het voor geen meter met onze achternaam
Zelf had ik niet echt een keuze, omdat ik alle namen niet zo vind eerlijk gezegd. Maar Noud gestemd op advies van mijn man.
Gijs of noud! Lekker stoer en kort! Thijmen is te lang voor erbij. hier ook een Mees en broertje Wout. Nu afwachten wat nr 3 gaat worden!
Hmz, ik vind Thijmen dan wel weer leuk klinken bij Mees eigenlijk Kan best, vind het ook een leuke naam!
Jip! Ik denk dat het misschien nog een beetje moet wennen omdat wij geen volwassenen kennen die Jip heten. Straks is het veel normaler als de nu kleine Jipjes een volwassen generatie gaan vormen. Vind Mees ook echt een supernaam trouwens, wilde ik even zeggen.
Prachtige naam Mees! Ik zou echt voor Jip gaan, past goed. En anders Joris of Job, maar die staan er niet tussen 😁
Ik vind Jip er het beste bij passen. Maar wat vind je van Joes? Ken een Mees en zijn broers heten Joes en Sep