Ik vind Miron juist een meisjesnaam en Mika een duidelijke jongensnaam. Miron vind ik verder ook niet mooi, Mika wel leuk!
Ik zie zelf Myron/Miron als Engelse jongensnaam. Ik ken een paar meisjes die Mika heten, maar blijf een 'jongetjesgevoel' er bij houden. Ik snap je twijfel, heb je niks aan maar oké Mikai vind ik zelf trouwens een erg leuke suggestie!
Ik vind Mika veel leuker. Ik ken ook een heel lief jongetje die Mika heet. Terwijl ik een ''stom'' kind ken, meisje, die Miron heet.
Hi dames, We willen iedereen bedanken die hier gestemd en gereageerd heeft! Jullie hebben ons echt geholpen! We zijn eruit: we gaan voor Mika, en Ramon als reserve-optie! Bij onze andere twee zoons hadden we ook twee opties, en hebben we na de bevalling de definitieve keuze gemaakt, dus dat zullen we nu ook doen. Bedankt iedereen!
Mika! Mikaël niet, vindt ik vreselijk..sorry! Miron iets vrouwlijker maar kan wel. (Milo vindt ik het leukst) Oke heb een stomme vraag..Nu zag ik in je openinspost staan dat je de naam van je kindjes schrijf met een punt na de eerste letter (F.abian) en zie dit hier regelmatig voorbij komen. Waar staat die punt voor?
Miron, leuke stoere naam. Ken het eigenlijk alleen als (Engelse) jongensnaam. Mika, vind het zelf te vrouwelijk voor een jongensnaam.