Hoi allemaal , Inmiddels zijn we uit de eerste naam! Nu nog een leuke tweede. Ik houd erg van natuur(namen), zoals Fos/Vos en Robin. Het mag eventueel ook een iets verder gezochte natuur-naam zijn, zoals Ewoud (want; woud). Ik heb uiteraard wel al lijstjes op internet gegoogled maar ben benieuwd naar wat meer ideeën Het liefst wel Nederlands of eventueel Fries. Frans mag ook. Alvast bedankt!
Jongetje gister in de speeltuin heette Vosse, vond ik een erg leuke naam! Maas vind ik ook een hele stoere naam
Vosse/Vos/Fos vind ik ook ècht geweldig. Maar icm met de eerste naam en de achternaam kan dat helaas ècht niet.
Tot nu toe vind ik Woud en Forrest erg leuk! Althans, Woud vind ik niet per se een mooie naam...maar de betekenis wel!
LEUK! Ik denk héél graag mee! Sylvan/ Silvan Wolf Vos Eden Nol Pol Beer/ Bär Peer Kai Rune Berk River Sky Sol Kom ik ff zo gauw op. In de volgende pauze ga ik verder denken voor je!
Sage Zilver Mees Bay Finn Rowan Caspian Yves Florian Moss Wade Flint Arvid Perre Glen Myron Sten Silvius Phyllon Wido Walden Walt Fern
Basil Philip Splinter Spijker Gray Fern Olive Oliver Olivier Dew Ceder Everest Tijn Mos Mus Maas Mees Maze Martijn Tansy Skylar Blue Camille Fjord Eos Sunny Clover Huckleberry Berry Phoenix Mars Den Dario Meander Oleander Mint Elon Ivory Musk Florian Floris Florijn Maurice Lotus Lumen Lionel Laurel Laurens Laurentius Lawrence Mount Orchid Rover en misschien niet helemáál 'natuur', maar wilde ze je niet onthouden: Sylvester (oud en nieuw) en Noël (kerst).