Veel twijfel hier. Onze oudste zoon heet Noah. Nu vinden wij de volgende namen mooi: Sem Levi Siem Noud Nu vinden we Sem het mooiste maar dan hebben we weer een populaire naam. Niet echt origineel natuurlijk. Wat zouden jullie doen en welke naam vinden jullie het mooiste bij Noah?
Ik zou kiezen voor Siem. Sem en Noah matcht prima - maar Sem is wel héél populair - al járen. Noud en Noah vind ik zelf te veel Jut en Jul. Levi en Noah vind ik heel godsdienstig bij elkaar. Hoeft zeker geen probleem te zijn. En misschien geld dat ook wel voor Siem . Geen idee... Maar ik zou het daarom zelf wat minder vinden. Maar wij hebben dan ook niet echt een kerkelijke achtergrond. Het matcht overigens wél heel mooi samen! Siem vind ik lief en toch stoer. Uniek(er) maar niet apart.
Noud vind ik veel te veel voorkomend én te jut en jul naast Noah én te onhandig dat er wel 4 verschillende schrijfwijzes zijn én onhandig dat je dan weer een naam beginnend met een N hebt. Teveel ‘tegens’ dus voor mij. Los vind ik Siem het leukst, maar ook het minst passend bij Noah. Sem heb ik zelf niet zoveel mee. Ik zou voor Levi gaan!
Sem, dat was toch vooral populair rond 2010? Nu is het vooral vesper, morris en dat soort geneuzel. Siem dat is wel de mooiste
Sem, die vinden jullie tenslotte het mooiste en past prima. Ik ken verder geen enkele Sem, ik heb wel 3 kinderen in basisschool leeftijden, maar nee, geen Sem bij hen in de klassen.
Ik zou ook gaan voor een naam die jullie het leukst vinden. Sem en Siem vind ik persoonlijk de leukste. Noud ook een prima naam, al lijkt me 2 keer een N. als beginletter wat onhandig, maar dat is ook goed op te lossen met een eventuele tweede naam. Levi heb ik helemaal niks mee. Ik vind de naam heel volks, maar tegelijkertijd ook heel bijbels naast Noah. Veel te verwarrende naam voor mij
De naam die jullie het mooist vinden! Sem! Of een naam uniek of populair is zou de keuze niet moeten zijn.. je moet kiezen wat je mooi vindt en een goed gevoel bij hebt!
Ik zou voor de naam gaan die jullie het mooiste vinden! Sem! Overigens zit mijn zoontje op een hele grote school, hij heeft nog nooit met een Sem in de klas gezeten. Ik ken ook geen Sem direct, wel via een vriendin haar vriendin Dus gewoon de naam kiezen die jullie het leukste vinden, ik vind Sem heel leuk, samen met Noud de leukste uit het rijtje.
Ik zou voor Sem gaan, aangezien dat jullie favoriet is. De ander genoemde namen zijn hier trouwens populairdere dan Sem.