Mijn vriend blijft maar bezig over o.livier. (niet naar bedoeld) maar ik persoonlijk vind het helemaal niks. Wie kan er een variant op verzinnen ?
Ik vind Olivier heel erg leuk. Welke richting zit jij zelf meer op qua smaak? Zoek je variaties in dezelfde stijl, of meer iets wat qua klank overeenkomt?
Iets wat past bij bijvoorbeeld f.ab.ian en va.len.tijn. Ik hou niet van korte klanken . o.livier is niet kort maar vind de naam gewoon niet leuk. F.l.oris en n.iels vallen af uit bovengenoemde ideeën. Ik hoop met een variant van O.livier iets te vinden waar mn vriend dan ook weg van is.
Oja ..handig om te vermelden Q.uiten (zo leuk ) vind hij niks T.h.ijme.n en b.en.ja.min vallen ook af. Eigenlijk alle namen met een f ook omdat er anders 2x een f gaat zijn waarschijnlijk. Dus zoek echt n soort van look a like variant op o.livier
Een naam die echt op Olivier lijkt vind ik wel heel lastig, dus een beetje in de stijl van Olivier, Fabian en Valentijn: Arthur Robin David Marcus Marius Julian Julius Tobias Nathan Oscar Christian Simon Alexander Lodewijk Ruben Hugo
Maurits Pepijn Laurens Maarten Michiel Philip David Leander Jonas Mathijs Domien Ewoud Milas Silvian Yorian
Laurens Kieran Jonathan Wessel Ruben Matthijs Mattias Clement Tijmen Tristan Christopher Vincent Michiel Jurriaan Dorian Julian Jurgen Iskander Leander Sebastiaan Bastiaan Rogier Gabriël Duncan
Thibeau Lorenzo August Emmanuel Baptiste Adriaan Mathieu Angelo Maurice Loewie Nicolai Nicola Aymeric Audric Oliver Giovanni Ewout Emilien Cyrille Elvis
Erik Olav/f Edgar Aaron Etienne Arnoud Evander Isaac Emanuel Emiel/ Emile Elias/z Guido Mathieu Rinse Viggo Maxime
Hier moest ik ook aan denken na alle berichten van TO te hebben doorgelezen Of Julian, Jorian, Tobias, Ilias, Elias, of Filemon.