Ik vind Marcus raar voor een kind, zie dan eerder een mediterraanse veertiger voor me. Eloy voelt heel raar in mijn mond. Lev doet me helemaal niks. Vind het geen naam. Domien, meh. Ook niet leuk bij broertje. Ezra ok, minder bij broertje. Ik zou dan voor James gaan. Niet mijn smaak verder of zo, maar vind Troy er ook wel bij passen.
Ezra Samuel vind ik heel mooi. Ik hou juist van bijbelse namen. Mijn zoontje heeft ook een 2e bijbelse naam en ook een eerste Hebreeuwse trouwens. En eigenlijk onthoudt nooit iemand de 2e namen. Ik weet ze van mijn nichtjes niet eens meer.
Mika persoonlijk niet zo mijn voorkeur, terwijl O. ook op een eigen (hopelijk) toekomstig lijstje staat! Ezra wel leuk! Eventueel Idris? Vind ik ook nog leuk en passend bij O.: Nand Leon Mias/Thias Louwe (uitgesproeke Loewe) Mingus/Magnus (ipv Marcus) Silas Vic
Mooi zeg, Ezra. Vind ik ook leuk maar ik krijg mijn man niet om. Ik vind samuel er juist wel heel mooi bij
Don't call me anybody! Ik weet ze nog wel degelijk van neefjes/nichtjes, oudere neven/nichten, broers/zussen, ouders, opa's/oma's en ook van de complete schoonfamilie. Bij kindjes van vrienden weet ik het nog bij een enkeling. Maar daar zijn ook maar weinig tweede e.v. namen gegeven..
Ik vind Ezra prachtig! Arthur Ayrton Benja Cédric Elian Ferran Idris Imre / Emre Ivan Ivar Judah Jules Linus Loran Lucien Manuel Mats Mattis Maxim Melle Merlin Niamh Quentin Rohan Samuel Silvan Sohan Soren Tristan Tyas Vince
Ik vind Ezra James wel heel mooi bij elkaar. Mijn hond heet Mika, dus daar zou ik voor een mensenbaby niet snel voor stemmen Lastig he als de mooiste naam al vergeven hebt. Ik voelde dat exact zo toen ik een tweede zoontje bleek te verwachten. Dat was dan ook de enige reden dat ik op dat moment teleurgesteld was dat het geen meisje was. Want een meisjesnaam had ik wel, maar geen enkele jongensnaam kon tippen aan Melle. En gek genoeg heb ik die namenstress nu helemaal niet. Dus jongen of meisje, maakt me niks uit. Heb voor beiden een naam waar we beiden 100% achter staan.
Ik weet niet wat de naam van O Is. Maar ik zou sowieso voor Mika gaan, maar ben bevooroordeeld mijn eigen 5 jarige heet zo. Onze tweede naam past er trouwens verreweg niet bij, wij geven tweede namen alleen als ze een echte betekenis hebben en het een volwassen naam is.