Wij twijfelen tussen de namen Tom, Jack en Luuk. Alledrie vinden we ze wel stoer, maar welke vinden jullie het leukste klinken? Het is voor onze eerste kleine
Jack vind ik absoluut niet mooi. Als ik moet kiezen tussen Luuk en Tom ga ik voor Tom. Kort, stoer, tijdloos!
Ik vind Jack juist de leukste en mooiste! Wij krijgen een meisje maar als het een jongen zou worden was Jack DE naam geweest...lekker stoer.
Ik zou zeggen... wacht tot de kleine geboren is... dan weten jullie zelf of het een Jack Tom of Luuk is...
Ik kan geen keuze maken, ik vind ze alle drie prachtig!! Helemaal mijn stijl - alleen zou ik Tom zelf als Thom schrijven, dat vind ik mooier staan. Bij ons zou het Thom worden, want m'n man vindt Jack niet leuk en m'n vader heet al Luuk. Welke past het best bij jullie achternaam?? Dat vind ik ook altijd wel belangrijk.
Leuk! Ik kies voor Tom, staat bij mij ook op 1! Luuk op 2. JAck vind ik op zich een hele leuke naam, maar voor een Nederlands kindje vind ik dat persoonlijk minder leu. Geen idee waarom, ben ik misschien 'te saai' voor
Ik kies voor Luuk! Staat bij ons ook hoog op t lijstje. Waarschijnlijk wordt dat ook de naam als t een jongen wordt..
Voor de achternaam maakt het niet uit vinden wij zelf. De achternaam is Janbroers. Grinn hoop niet dat er iemand die wij kennen meeleest en anders mag diegene zijn/haar mond houden tot na de geboorte!
Ik zeg Jack! Vind ik de leukste naam. Luuk en Tom voor mij te gewoon.... Jack Janbroers klinkt ook heel leuk vind ik. Voor mij staat Jack ook op het lijstje, maar virendlief vindt het niet zo leuk. Succes!
Dank je, ik wil graag alvast wat gegevens doorgeven voor het geboortekaartje daarom de vraag dan kan ik het doormailen en dan geeft dat ook een gerust gevoel dat alleen de dag en de gewicht enzv. doorgegeven hoeft te worden na de geboorte.
Ja, bij jullie achternaam kan het inderdaad alle drie prima! Toch vind ik juist T(h)om of Luuk net iets mooier klinken bij de achternaam dan Jack. Moeilijk zeg... aan mij heb je niet veel.
ach aan alle antwoorden heb ik wel wat hoor, alleen uiteindelijk moet je toch zelf de beslissing nemen. Ben gewoon erg benieuwd wat jullie vinden
Ik vind Luuk het mooist, maar Tom is ook een prima naam. Jack is niet mijn smaak en ik vind 'm eerlijk gezegd ook té Engels bij de achternaam.
Tom! Super leuke naam, voor een kleintje maar ook voor als 'ie ouder is. Jack vind ik echt helemaal niks en Luuk gaat wel..
Ik vind Jack wel leuk. Of Jake (maar dat vroeg je niet). Bij jullie achternaam denk ik alleen dat Tom leuker is. Luuk vind ik niet zo, omdat die naam zo ontzettend veel gegeven wordt.