We houden van de wat buitenlandse, niet veel voorkomende namen. Wat vinden jullie van Jaiven Caylan Cailen (hmm ik had er nog meer maar kom er ff niet op, wordt vervolgd dus!)
Absoluut niet mijn smaak, maar als het voor jullie dé naam/namen zijn, zou ik niet te veel waarde aan de meningen van anderen hechten.
ik vind ze ook echt niet mooi, logisch ook want ik houd van klassieke chique namen en die vind jij weer niet leuk.
Smaak is zo persoonlijk. Je moet echt kijken of jullie het mooie namen vinden. Dat is het belangrijkte. Ik hou dus ook van aparte namen met een buitenlands tintje en vind deze namen dus juist heel mooi.
Ik ken een Caelyn (spreek uit keejlin) en vind deze naam erg mooi voor een Engels klinkende naam maar goed dat dan wel voor een meisje natuurlijk
Het is niet mijn smaak, maar jij houdt waarschijnlijk niet van de namen waar ik van houd (kort, stoer en Hollandsklinkend). Van de drie namen die je noemt, zou ik voor Jaiven gaan. Dat klinkt wel stoer voor een jongen. Caylan of Cailen ben ik bang dat het erg vernederlandst uit zal worden gesproken, en dan klinkt het dus als 'kelen' (en dan denk ik dus aan m'n keel ). Daarbij vind ik het ook meer voor een meisje klinken, want ik ken dus ook een Kaylen (meisje) en een Kaylie (meisje).
Ik hou wel van een beetje aparte, buitenlandse namen, maar in dit geval vind ik Caiden/Kayden/Kaden nog mooier dan genoemde namen Maar Caylan vind ik ook wel erg mooi, hoor. Het doet me denken aan Seylan, Ceylan en Ceylon (misschien ook nog ideeen voor je?). Ik ben wel benieuwd naar de andere naam/namen op je lijstje
Net een leuke site gevonden Jaiven | Baby Names, Name Meaning, Popularity | BabyCenter was op zoek naar betekenis van de namen, maar daarvoor zijn ze volgens mij te apart haha