Wat zouden jullie doen?

Discussion in 'Babynamen' started by williebb, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. williebb

williebb Actief lid

Mar 22, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man en ik vinden allebei de naam Krijn echt een super leuke naam en weten sinds een paar weken dat we zwanger zijn van een jongetje.

Af en toe twijfel ik toch nog over deze naam en maar om 1 reden: mijn neefje (zoontje van mijn zusje) heet Stijn wat redelijk op Krijn lijkt.
    Meestal denk ik: er lijken zoveel namen een beetje op elkaae, maar toch...
    Wat zouden jullie doen?
    Gewoon wel doen, eerst met mijn zusje overleggen of zouden jullie een andere naam kiezen?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik zou zeker niet overleggen hoor, maar gewoon de naam aan je kind geven die jullie mooi vinden.

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Gewoon doen!

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik zou t ook gewoon doen. Ookal rijmt t , vind t toch een hele andere naam

5. MamaMoes

MamaMoes Niet meer actief

Zeker gewoon doen!

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zou het ook gewoon doen...ken ook een pasgeboren Krijn...ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het echt een superleuke naam.

7. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik zou het wel overleggen. Stijn en Krijn heeft een jut en jul gehalte zeker als het om de zoon van jw zusje gaat, dit staat toch heel dichtbij (waarschijnlijk). Het gewoon voorleggen lucht sowieso wel lekker op denk ik dan kan je 100% zonder twijfel voor de naam gaan! "Gewoon doen" vind ik zelf dan ook een beetje vreemd advies , de namen lijken enorm op mekaar.

8. london

london Lid

Jan 20, 2015
    42
    3
    8
    Ik vind de namen juist niet op elkaar lijken, rijmen wel maar dat maakt niet uit vind ik.

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Doen, 't rijmt maar het is een heel andere naam. Als je denkt dat het je meer rust geeft te overleggen, zou ik dat doen.
    Als het Tijn was zou ik het een ander verhaal vinden ;)

Share This Page