Hoi, Ik twijfel erg tussen twee namen voor ons jongetje, welke vinden jullie origineler en leuker? Mylo of Finnley (Finley)
Finley (met 1 l) blijf ik heel leuk en vooral ook fris vinden klinken Mylo ben ik persoonlijk niet zo heel erg gecharmeerd van. Ik heb iets meer de associatie met een hond bij die naam eerlijk gezegd... En dat namen met 4 letters tegenwoordig zo hip zijn helpt ook al niet mee haha. Doe mij maar (99,9% van de tijd) namen die je wat minder vaak hoort
Milo = mie-loo, Mylo = maj-loo in principe. Maar ja, je hebt natuurlijk altijd mensen die zich daar geen hol van aantrekken….. Zo kennen wij ook een Myla die mie-laa genoemd wordt
Dit inderdaad Finnley met 2n-en is te ingewikkeld, en met de ley erachter vind ik het altijd zo iets vrouwelijk hebben. Mylo kan wel maar vind Milo geschreven mooier (al is eigenlijk de uitspraak anders, maar je hebt toch ook die artiest Milo, en dat wordt mailo gezegd)
Finley - maar dat was onze jongensnaam bij onze oudste dochter... zonder 'ley' - kwam te veel voor.. maar in principe wel een prima afkorting.
Milan nog een optie? Finley vind ik wel leuk. Maar ik denk dat je dat gaat afkorten. Dat doe ik zelfs met mijn M. M wordt als de muis van Disney maar dan zonder de - ey.
Ik was compleet in verwarring door je bericht. Ging me ook echt afvragen of ik nou gek was haha Je zegt dan dus Mik ipv. Miek? Klinkt zooo niet logisch in mijn oren
Nee meestal zeg ik M.ika gewoon. Maar soms ben ik geërgerd door z’n acties en roep ik ‘ahhh M.ick kom op!