Nou we krijgen dus een jongen .. En er zijn namen die we mooi vinden Eentje vinden we allebei heel mooi en als het aan partner ligt wordt die het maar na weken die naam in gedachten zeggen tegen de baby voor me zien etc weet ik toch niet of dit hem nou is. Klopt net niet ofzo. Dus meer inspiratie gezocht .. namen die in ieder geval een van ons leuk vindt zijn: Alec Bas Lars Guus Namen tot 2 lettergrepen ivm namen andere 3 kids (allen 1 of 2 lettergrepen ook) zoetsappig past niet bij ons en jaargetijden, natuurverschijnselen etc ook niet
Axel Olaf Cas Mels Kars Jens / Jins Faas Nils Jort Jelt Dies / Ries Stan Lard Daaf Rens / Rins Bob Job
Genoeg namen die hier op het jongensnamen lijstje staan Aaron Benjamin Collin Daan Hugo Joey Kevin Kelvin Lucas Luuk Laurens Milan Marco Nick Niek Olivier Owen Oscar Ryan Roy Roan Ramon Ruben Robin Stijn Sem Sam Tygo Vince
Heb niet gekeken naar wat reeds genoemd is. Sven Bastijn Quin Quint Vince Boyd Kjell Kjeld Rhys Naud Max Sam Duuk Daaf Gijs Lex Wess Frank Leon Abel Odin Quinten Hugo Marnix Silvan Thijmen Ivo Axel Wessel Hessel Siebren Teije Jorrit Yorrick Jitse Rico Jelmer Dion Lio Seppe Hidde Melle en ik kan echt nog wel heeeeel lang doorgaan! Roep maar welke namen je aanspreken uit mijn lijst en die de andere dames hebben genoemd, dan kan ik van daaraf weer verder voortborduren
Soms kun je dingen beter even laten voor wat het is en er op een later moment weer mee verder gaan. En op zich hóef je niet persé verder te kijken hè.. Jullie hèbben al een hele mooie shortlist. Misschien moet 1 van die namen gewoon nog wat groeien?
Haha nou we hebben geen shortlist want zitten namen bij die hij heel mooi vindt maar ik totaal niet en andersom. Er is dus slechts 1 naam maar kan er nog niet helemaal aan wennen. Kan dat alsnog komen als je daar na paar weken niet van overtuigd bent?
Zéker! Bij ons is het zelfs zo dat het na de geboorte van onze zoon nog jaaaaaren heeft geduurd bij mij om te wennen aan zijn naam. En dat terwijl ik volledig achter de keuze stond om voor die naam te gaan!
Bij onze dochter ook, geen jaren hoor. Maar zeker wel een paar weken/maanden na de geboorte. Ik ben nog altijd heel blij met haar naam, maar hij moest nog even bij haar gaan passen ofzo, en bij mij.