Hi allemaal, na lang zoeken open ik toch maar een topic . Ik ben op zoek naar een jongensnaam met een V in het midden, geen naam die vaak voorkomt. Maar ook niet geknutseld etc. Wat je leest, is wat je zegt. onze twee andere kinderen hebben allebei een naam, waar we erg trots op zijn. Komt heel weinig voor, maar wel lekker ‘normaal’, geen geknutselde dingen. Lijkt op de klanken/namen Levi en Livia. Dan net even anders. Zeg liever niet hun echte namen, dan wordt ik zo herkend denk ik. zelf vind ik Novan ook erg leuk. Mijn vriend wat minder…
Arvid, Dave, David, Devin, Evan, Evert, Harvey, Ivan, Ivar, Ivo, Javi, Kelvin, Kevin, Marvin, Melvin, Oliver, Ravi, Revi, Rivas, Silvan, Sven, Steve, Sverre, Trevor, Xavi, Xavier, Yves
Ik vraag me oprecht af hoe de v in het midden kan zitten bij namen met 4 of 6 letters die hier worden voorgesteld
jaa maar blijf die heel leuk van alle namen vinden. Had de hoop dat het misschien wat ging wennen bij hem, maar net alsnog een dikke nee
Blijven zeggen en appen nr6 heeft zo wel de naam gekregen waarbij man lang nee zei en uiteindelijk zei hij "het wordt ..."