Zou ik zelf niet voor kiezen. Mijn schoonvader heeft bij een bedrijf gewerkt dat Vicon heette. Lijkt er teveel op.
Ja maar bij ons komt het totaal nergens in voor. Als je van bedrijfsnamen e.d. Uit moet gaan dan kan je heel veel Namen niet kiezen. Elke naam heeft wel ergens een associatie mee
Meis..gewoon voor gaan joh, bij elke naam heb je wel een associatie. Sterre, storm, lenthe, vlinder, bloem, roos, enz enz allemaal geen "normale" namen maar zijn gevormd door de jaren heen als naam. Over n paar jaar is vico helemaal ingeburgerd
Als je om meningen vraagt moet je je niet aangevallen voelen als mensen er een assiociatie bij hebben. Als het dé naam is voor jullie: Doen!
ik voel me niet aangevallen hoor dat is het nadeel van computers.. je ziet geen uitdrukking ik bedoelde alleen als mijn vader bijvoorbeeld bij een bedrijf zou werken wat vicon heet zou ik er ook niet voor kiezen. maar bij ons in de omgeving komt het nergens in voor en wij vinden het helemaal geweldig dus we gaan ervoor. Bedankt allemaal
Dat is waar. Ik denk dat het anders is als je daar vlakbij woont en de kans groter is dat je het kent. Als jullie het een mooie naam vinden gewoon ervoor gaan!