Haha. Hebben wij ook al lopen grappen. Ik vind het wel een leuke naam trouwens. Dean en Liam kunnen niet. Zoontjes van vrienden heten al zo. Al vind Dean wel heel leuk. Finn is niet zo mijn ding. Lastig hè. Nog 18 weken en dan moeten we eruit zijn. Bij Damon wisten we het pas 2 weken voor de uitgerekende datum. Maar dat vond ik niks. Groetjes M
Zou kunnen haha. Alleen heet de zoon van vrienden dustin. Dus lijkt me geen goed plan. Maar misschien een goede voor jou rinajusase Dylan is ook wel leuk. De lijst van Michelle ga ik ik nog even doornemen Groetjes
Hey Oboemas! Ik zie nu dat jij ook een jongen krijgt! Wat leuk joh! Zal wel even wennen zijn geweest voor je, omdat je dacht dat het een meisje zou zijn?? Ik vind Deaclen (deklen uitspraak) leuk bij Damon!!!!
Kay vind ik wel leuk, maar volgens was vriend lief daar nietverkocht enthousiast over. De andere 2 lijken te veel op kinderen van vrienden van ons. We zijn niet lastig haha.
Mason had ik op het lijstje staan. Maar vind ik toch niet leuk genoeg. Jay is leuk. Maar dan meer als roepnaam bij Jayson. Josh, Tja niet DE naam. Maar in iedergeval bedankt. hihi
haha moelijk is het heah? Wij waren er gelukkig heel snel uit met onze jongensnaam. Wij hoorde op TV de naam Brett voorbij komen, we keken elkaar aan en we wisten als het een jongen word is dat de naam. Nooit meer over een andere naam gedacht we hadden wel een backup naam omdat er in de vriendengroep een ware babyboom was dus voor het geval dat hadden we de naam Jimme. Maar ik denk dat geen van beide namen in jou straatje zijn Liefs,