Noah en Luca Noah en Liam Ik vind Luca een hele mooie naam, maar dezelfde klank in de namen. Liam is ook een mooie naam (uitspraak als Lie-em). Iedere week twijfel ik en denk ik toch terug aan beide namen. Wat vinden jullie? En eventueel nog andere namen die matchen met Noah?
Beiden heel leuk. Maar ik vind Noah en Luca toch iets leuker. Misschien nog Noah en Sem Noah en Evan Noah en Ian Noah en Ryan Noah en Kyan Noah en Jaden Noah en Jason Noah en Joel Noah en Senne Noah en Dion
Ik ga voor Liam Misschien: Abel, Aron, Axel, Dion, Jari, Levi, Manu, Odin, Olaf, Otis, Ravi, Revi, Vigo
Absoluut Luca! Ook in combinatie met grote broer vind ik Luca veel beter passen. Liam hoor ik zo gigantisch veel.
Ik ben in de minderheid maar ik ga voor Liam ivm de eind klank. Noah en Liam Noah en Julèn Noah en Levi Noah en Kaj Noah en Rémy Noah en Manu
Hmm, Liam zou ik uitspreken als Lie-(j)am (niet dat engelse uitspraak niet kan naast Noah, maar allereerst zou ik dus aan de nederlandse uitspraak denken, zelfs al weet ik dat grote broer Noah heet). Noah en Luca vind ik dan weer wat jut en jul doordat ze op dezelfde klank eindigen. Wel mooie namen beiden, maar zou zelf toch nog even verder zoeken. Aangezien je Luca mooi vind denk ik aan Lucas. Vind ik ook beter passend bij Noah (beiden bijbels). Of Noah en Joas/ Boaz/ Roan? Naast het bijbelse Noah denk ik verder nog meteen aan Levi.
Dat hangt ook wel af van waar je woont. Hoor vriendinnen uit Limburg ook over dat ze Liam heel veel horen. Hier in noord-holland heb ik hem in al die jaren nog nooit om me heen gehoord.
Ik heb dat zelf ook met de naam Luca. Bedenk mij dan steeds, ga ik mij hieraan ergeren? Alleen de naam Luca los van Noah vind ik wel helemaal geweldig. Dat heb ik wat minder met Lucas, ondanks 1 letter verschil. Is Joas, Boaz en Roan ook niet erg Jut en Jul ivm de "oa" in de namen. Roan stond ook op mijn lijstje trouwens. Ik ken bij mij in de buurt niemand die de naam Liam heeft (in de buurt van Rotterdam). Deze 2 namen staan toch al wel het langste boven aan mijn lijstje. En daarnaast Noah is ook een hele populaire naam, maar hier was ik al zeker van toen ik een jaar of 16 was. Bedankt in ieder geval, Ik neem jullie tips zeker mee
Ik vind Liam zelf mooier, maar Luca kan ook prima. Vind het geen jut en jul, Noah en Joas vind ik meer jut en Jul.