wie herkent dit? voel me zo opgejaagd en adreline stroomt door me lijf. Verder totaal geen symptomen dat de bevalling eraan zit te komen.
Ja dat had ik ook, alleen mijn bloeddruk was toen aan het stijgen en volgens mijn was het daarvan. Is je bloeddruk goed?
Same here. Ben eigenlijk doodmoe maar kom maar niet op tijd op bed omdat ik steeds weer iets tegenkom wat nog even "moet" Ik word erg moe van mezelf zal echt wel hormonaal zijn.
Heb ik ook.en ook geen teken dat het eraan zit te komen.ene x heel rustig.dan opeens weer heel onrustig.laat kleine maar snel komen
Ik ben 37 weken en voel me niet lichamelijk opgejaagd, maar wel in m'n hoofd, meer zo van "dat wil ik nog even opruimen, dat moet nog even gebeuren"...
ik heb ook weken niet echt kunnen stil zitten en veel gedaan. Een boek lezen op me gemakje zat er niet zo in. Gisteren voelde ik me echt opgejaagd en kreeg ook wat rode konen. Na een redelijke nachtrust gaat het nu wel wat beter. Het is ook gewoon zo dat je er nu klaar voor bent en de baby mag komen, wellicht brengt dat onbewust ook wat spanningen mee