Hallo meiden, Wij verwachten een dochter na onze zoon van bijna 6,5 jaar oud. Onze zoon heet Ryan-Jeremy en zijn roepnaam is gewoon Ryan.. Nu hebben wij voor onze dochter de naam Jaimely-Jade met als roepnaam ook gewoon Jaimely.. Maar nu zei een vriendin van mij dat we ook nog andere apparte schrijf mogelijkheden hebben.. 1. Jaimely-Jade 2. Jaemely-Jade 3. Jaimeley-Jade Wij willen het uitspreken als Djeemelie-Djeed, het word zowiezo Jade, GEEN Jaede.. Welke naam vinden jullie het mooiste?? ZOUDEN JULLIE WILLEN STEMMEN OP MIJN POLL, IN DIT BERICHT?
Uit jullie rijtje zou ik kiezen voor optie 1 gaan. Ik ken iemand die ook deze naam heeft, bij haar word het geschreven als: Jaimy-Lee, dus ook die schrijfwijze is er nog!
Jaimy-Lee is wel mooi maar lastig want we willen Jade als 2e naam. Dan zou het zijn Jaimy-Lee -Jade, dat word teveel haha
Als je het als tweede naam wilt, waarom schrijf je dan niet gewoon Jaimy-Lee Jade? Of Jaimely Jade? Met een streepje ertussen wordt het volgens mij namelijk gezien als 1 naam.
Ik spreek Jaimy-Lee en Jaimely trouwens wel anders uit. Jaimy-Lee ; dzjeemieliehh Jaimely ; dzjeemuhlie
Het gaat er ook niet om of jullie de naam mooi vinden of niet, vroeg alleen welke schrijfwijze het mooist is . Maar goed bedankt voor de reactie's
Ja dat streepje ertussen komt er zowiezo niet hoor, maar was even om de namen van elkaar te scheiden haha.