Hoi allemaal Kunnen jullie ons helpen meedenken? We willen graag vernoemen naar onze moeders (dus oma’s) en hun beide namen verbasteren in 1 naam. Zo heten onze vaders Jan en Jos en onze zoon Jasper (Ja van Jan op de juiste plek en J.S van Jos op de juiste plek). Kunnen jullie ons helpen met de vernoeming naar de moeders? Ze heten José en Carola. Het gaat om een meisje (en Joke ofzo willen we niet) Bedankt voor het meedenken!
Ik ken een Josca! Maar dat wordt misschien wat te Jut en Jul samen met Jasper... Ik vind het hiervoor genoemde Séla heel leuk.
Ik dacht meteen aan Jola, maar dat is een winkel, dat is dan weer een beetje jammer, want ik vind het wel leuk klinken en is ook mooi vernoemd vind ik.
José kan van Josephine, Josefien, Fien, afkomen Carola van karel maar op internet staat dat Carlijn en Caroline daar ook van komen dus misschien kan hiervan iets gemaakt worden.
Ro van Carola en se van José = Rose(lyn) Jo van José en la van Carola = Jola(nde) Se van José en la van Carola = Sela Al van Carola en se van José = Alise Of: Arisa Carice Jesca Leona Leora Tosca