Mijn man en ik komen er voor meisjesnamen wel uit, maar jongensnamen zijn echt zo moeilijk! Vroeger wist ik het altijd wel, dan zou het Leon zijn geworden, maar mijn zus heeft deze naam al 'gepikt', dus dat wordt hem niet. Zelf vind ik Sem heel erg leuk, maar daar kan mijn man maar niet aan wennen. Ik denk dat het wel een korte, stoere naam moet worden... Ik lees al een hele tijd mee met anderen om ideeën op te doen, maar op de een of andere manier blijft het moeilijk om een lijstje samen te stellen. Dus ik dacht, wie weet is het anders als ik zelf om hulp vraag...
Mijn man vindt Jesse ook erg mooi, ik weet het zelf nog niet helemaal, maar heb beloofd er over na te denken Levi vinden we beide niet bij ons passen.
Ik vind Jesse wel een mooie naam, echter is dat een jaar of (ruwe schatting) 7 zo hip geweest dat er al zo veel Jesses zijn. Dat vind ik altijd jammer. Mats?
Ik was ook niet helemaal weg van Sem, maar Sam vond ik wel super leuk Ook Bram stond hoog aan mijn lijstje. Hier een aantal namen die nu op mijn lijstje staan: Milan Tim(o) Tom Jim Sil Jens Robin Job Noah Noël Raffael Finn Chris(tian) Nick Levy Jesse Beau Max Matt Jake
en Senn? Raf en Siem vind ik ook heel leuk! jongensnamen zijn drama wij kwamen er ook met moeite uit!succes!