Hallo Dames Ben alweer 23 weekjes opweg maar een naam Helaas Ik ben dus opzoek naar een aparte ( niet vaak voorkomende) meisjes naam die past bij Jayleigh. Mijn vriend en ik hebben echt een totaal andere smaak Tot nu toe staat op ons lijstje Damara Jacklynn ( maar wil liever geen J ) Yara Danique Maar we zijn er nog niet helemaal weg van Iemand nog ideeen?????
Joselynn?? Van jullie namen vind ik Danique het mooiste!! Maar vind het niet echt een soortgelijk of bijpassende naam aan Jayleigh.
Ik vind Danique erg leuk! Maar een heel ander soort naam dan Jayleigh...maar dat hoeft natuurlijk niet erg te zijn. Jayleigh & Caithlynn/Caithlin Jayleigh & Chayenne Jayleigh & Tanisha/Talisha Jayleigh & Shania Jayleigh & Soraya Jayleigh & Natalja Jayleigh & Charelle Jayleigh & Taylor Jayleigh & Yasmine
Jayleigh & Kaydence Jayleigh & Tallulah Jayleigh & Alexis Jayleigh & Cassidy Jayleigh & Brianna Jayleigh & Lavinia Jayleigh & Olivia Jayleigh & Violet Jayleigh & Peyton Jayleigh & Aliyah Jayleigh & Savannah