Nog 7 weekjes te gaan, en we zijn er nog niet uit... We willen onze dochter L.inde gaan noemen (wat vinden jullie trouwens van deze naam?) Maar ik vind het ook mooi om haar te vernoemen naar mijn moeder en schoonmoeder. Mijn moeder heet A.nna (makkie dus) en mijn schoonmoeder N.el (N.eeltje). Maar ja, hoe gaan we daar iets moois van maken wat bij elkaar past? Ik vind zelf A.nna L.inde erg mooi, maar weet niet hoe we de naam van mijn schoonmoeder er dan in moeten verwerken. Dus alle ideeën zijn welkom
Wil je de naam van je moeder/s.moeder voor L.inde hebben? Anders vind je misschien wel leuk: - L.inde N.elianna/N.elianne - L.inde N.elly-Ann - N.elia L.inde
Hoi hoi, Linde vind ik een hele leuke naam! Helaas kennen wij zo iemand dus zullen wij onze aankomende dochter niet deze naam geven. Lastig he met het vernoemen! - Nella - Nellie - Nelly Wat Mamabydream hierboven voorstelt is ook heel leuk! Om er 1 naam van te maken. Succes ermee!
En als je nou Nel omdraait, heb je Len... Linde Lena Linde Anna-Lena Linde Anna-Lina Linde Annelie Linde Anneloes Linde Annelore Zoiets?? Volgens mij is wel wel wat moois van te maken. En anders is Linde Anna ook gewoon heel mooi!
Bedankt voor jullie reacties! Ik blijf zelf Anna Linde het mooist vinden. Of iets met Lena, thanx Gentle