Ties was ook de eerste die mij te binnen schoot na het zien van je OP. Verder misschien Senn ipv. Lenn dan? Lex vind ik ook heel leuk en vlot Willem en Thijs echt heel oubollig (sorry) Verder nog: Lars Jens Rens Tygo/ Tycho Mats/ Mads Mels Mart (en) Joep Loek Rick Jort Yannick Chris Cas
Seth, Mees, Lev. Bij Willem denk ik aan een oude man of als tweede doopnaam. Maar niet aan een baby/peuter.
Willem vind ik leuk! Hip en ouderwets tegelijk. En ik ken een heel leuk ventje dat Willem heet, dat helpt ook mee. Teun vind ik ook passen bij Daan. Of Luuk. - oh die valt al af zie ik nu.
Ik vind Willem ook lekker hip terug. Misschien omdat ik een leuke Willem ken van 3. (En z'n zusje van 5 spreekt de naam dan ook nog eens zo schattig uit.) Verder ken ik een Daan met broertjes Nand en Bavo Daan met broertjes Ruben en Ferre (en zusje Hannah) Daan en Toon
De namen die jullie nu hebben, kunnen in mijn ogen allemaal prima bij de naam van jullie zoon Nog een paar suggesties (heb niet alle reacties gelezen dus sorry voor de namen die al zijn genoemd): Thomas Lucas Pieter Thijmen Steef Sven Noud Jesper Raf Sil
Moos Jorn Rick Nils Timo Deze namen ken ik in mijn omgeving met Daan. Lastig he, met zoveel namen een associatie hebben!
O wauw bedankt dames! Ook voor de verschillende meningen, leuk om te lezen! En wat jij zegt einad.. het is idd lastig daarmee.. We gaan weer brainstormen!
Ik kan deze naam zelf niet meer horen of zien, maar dat komt omdat wij een zoontje hebben wiens naam hier redelijk op lijkt en door de naam Silvan wordt zijn naam altijd verkeerd uitgesproken (en zal me niks verbazen als hij straks eenmaal op school zit dat het ook weleens verkeerd geschreven zal worden om deze reden) Als ik deze associatie niet zou hebben zou ik het een ''redelijke'' naam vinden. Zeker niet lelijk, maar ik lees deze wel echt als twee losse woorden (Sil, van...) wat ik minder vind. Toevallig net in een ander topic iets gepost over de naam Forrest (wat dan grappig genoeg een deel van de betekenis van Silvan is ) waarbij ik ook echt 'for rest' lees. En daarnaast vind ik met de y mooier (Sylvan). Edit: vind hem zelf niet echt passen naast de naam van jullie oudste. En hij is ook niet echt kort natuurlijk terwijl jullie dat wel zochten