Hoiii, we zijn eruit! Tenminste hebben 3 opties hahaha.. Ben erg benieuwd naar jullie mening... Een vriendin van mij heeft haar kindje Isa genoemd vorig jaar... Daarom twijfel ik over Ysee omdat de klank zo hetzelfde is.. Dat was onze eerste naam maar nu ben ik daardoor gaan twijfelen..
Joss! Ik zou er persoonlijk Josh van maken.. mooie unisex naam! Ysee vind ik niet mooi en ook vreemd geschreven, lijkt idd op Isa. Yselle vind ik dan beter.. Succes met je keuze
Mijn stem gaat naar Yselle! Josh vind ik echt een jongensnaam, sorry! Ysee vind ik een beetje raar staan ...!
Is de uitspraak Ie-see? Of Ei-see? of ligt de klemtoon anders en spreek je het ook anders uit? Zelfde vraag heb ik eigenlijk bij Yselle.. Is door die Y voor mij eigenlijk vrij onduidelijk hoe de uitspraak is.. Joss vind ik niet zo, maar zou in deze wel mijn voorkeur hebben door de onduidelijkheid over de andere namen..
Alledrie niet mijn smaak. Yselle vind ik het mooist van de drie. Ysee doet mij aan het ziekenhuis denken (IC). Maar als voor jullie Ysee de naam is, zou ik daar voor gaan.
Poeh...vind Ysee en Yselle beide bijzonder. Ysee doet me zoals eerder genoemd aan de IC van het ziekenhuis denken. Josje vind ik wel super...dan afkorten naar Joss.....
Ysee en Yselle vind ik niet mooi. Ysee doet me aan Jose en WC denken. Yselle aan Michelle ghehe, maar dan misvormd. Vind het een beetje een soort 'spraakgebrek' namen, lijken veel op andere namen, maar het is net of je ze verkeerd uitspreekt. Vind ze niet zo mooi, sorry. Joss daarentegen vind ik juist super! Net als Jess! Duidelijk waar ik op stem dus
Joss... als in Djos vind ik de leukste naam. Ik hou verder niet van namen met een 'onnodige' Y. Ik zou als ik jullie wat kiezen voor Isée
Ja die Y zijn we eigenlijk mee begonnen omdat het Isée teveel op Isa zou lijken en toen zagen we de naam ook met een Y en dacht ik dat het zo iets minder op de naam van mijn vriendins dochtertje zou lijken .. Maar Iselle of Isee zou natuurlijk ook kunnen!
Ysee en Yselle vind ik niet leuk, beetje vage namen, sorry! Yselle klinkt onafgemaakt (Michelle, Isabelle, Giselle). Ysee vind ik echt heeeel erg geknutseld, en geknutseld hoeft niet altijd lelijk te zijn maar ik vind die niet mooi en ik denk ook aan IC inderdaad. Joss vind ik dan wel leuk en stoer! Evt misschien Josie? (Of miss Josy/Josey omdat jullie van de y houden denk ik????) Of Josslyn. Succes met kiezen!!
Ik zou Yselle of Ysee doen. Leuk, allebei. Heel vrouwelijk. Maar Yselle vind ik toch ietsjes leuker als ik dan per se moet kiezen
Isee of Iselle vind ik er beter uitzien dan Ysee of Yselle. Toch blijf ik ze een beetje vreemd vinden eerlijk gezegd. Als ik er eentje moet kiezen zou ik voor Isee gaan.
het zijn ook alledrie niet mijn type namen. Ik houd helemaal niet van een Y in een naam om een naam "anders' te maken ook vind ik de uitspraak onduidelijk
Ik vind Isée errug leuk! (wel op deze manier geschreven, vind het met een y maar een beetje vreemd. zou er voor de uitspraak ook een streepje opzetten). Yselle vind ik niks (maakt niet uit welke schrijfwijze) Joss vind ik ook wel leuk! succes!
Ik dacht meteen aan I see toen ik de naam Ysee las. Ook de spelling Isée vind ik daardoor niet mooi. Yselle vind ik nog het mooist klinken maar de schrijfwijze vind ik niet mooi. Het zijn niet mijn smaak qua namen maar Iselle vind ik nog het mooist geschreven. Succes met kiezen!