Stemmen maar! Er staat Eleanor/Eleanora omdat ik de eerste optie leuker vind en mijn vriend de tweede . Bedankt voor het stemmen!
Van meest naar minst leuk: 1. Rose 2. Adelaide 3. Elena 4. Evangeline 5. Eleanora Rose Adelaide Evangeline Rose
Ik heb tot nu toe bij nog geen enkele meisjesnaam het JA! gevoel gehad. Behalve bij Rose. Daarna heeft Elena mijn voorkeur. Mijn vriend houdt meer van langere namen die ik liever als tweede naam zie . Ik ben echt bang dat we er niet uit gaan komen. We hebben nog heel veel tijd, maar tijdens de zwangerschap van ons eerste kindje kwamen we er ook al niet uit met de meisjesnamen... Blijf vooral stemmen!
1. Rose mwoah.. liever Roos 2. Adelaide wanneer gaan we naar Perth? 3. Elena ok 4. Evangeline brrr.... house of horrors associatie 5. Eleanore zeer koninklijk maar niet mijn smaak Rose dan maar...
Leuke keuze! Ik vind Rose toch echt wel leuker dan Roos . En de poll helpt enigzins ja. Mijn vriend begint Rose nu steeds meer als een voornaam te zien, hij was het meer gewend als mn.