Jaaaaa eindelijk is het zo ver!! Ons mooie wondertje krijgt een broertje of zusje. Alleen die naam wat een dillema. Zoveel namen en we weten het gewoon weg niet..... Iemand die ons hulp kan verschaffen. In het vinden van een leuke naam!! Iedereen alvast ontzettend bedankt voor de hulp. Want wij komen er niet aan uit
Cas Mees Tom Tim Teun Koen / Coen Stan Lisa Sanne Puck Anne Fleur Floor Isa Succes en geniet van je zwangerschap
Gefeliciteerd! Ik zal een 'paar' opties noemen! Anna/ Anne Benthe Cato Dana Elin Evy/ Evie/ Eefje/ Eva Fien/ Fiene ( erg leuk) Ise/ Isa Jip Juul/ Julie/ Julia Lara/ Lana Lies/ Lise/ Lize Lien/ Line/ Lina Mien/ Mina/ Mine Mara Noor Pam Puck Roos/ Rosie/ Rosa/ Roosje Sophie Sam Tina Vera/ Veer/ Veerle Wiep Wies Ben Chris Daan Finn Guus Hugo/ Huug Jos/ Job Jan Jim Luuk/ Luc Lars Mick Nick/ Niek Ron/ Rob Ralph Rick Stijn/ Stan Sam/ Sem Wart Ik vind Luuk, of Niek erg leuk bij Siem! Vind je iets leuk van mijn opties? Succes!! Groetjes
Siem, leuke naam! Hier mijn lijstje met namen voor een zusje! An / Ann Anniek Bo Cato / Caro Eef Elina / Eline Elze / Else / Elza / Elsa Fieke Hanna / Hanne Iva / Isa / Iza Janne / Janna Jette / Jetta Jola / Nola Jonna Julie / Jule / Jula Lian Lina Lisa / Liza / Lise / Lize Lisan / Lizan Loes / Lous Lonne Lore / Lora / Lara Lot Marre Maud Meie Mia Myrthe / Mirthe Nina Noa Nora / Noor Pia Rixte Rosa / Roza / Roos Sanne / Sanna Suze / Suus Tara Vera Vianne Zoë
En jongensnamen: Bas Bram Cas / Kas Diede / Dieder Djurre / Jurre Dolf Duuk Erik Ewoud / Ewald Gijs Jelle Jelte / Jelke Jens / Jent Jesse Jip / Yip Joas / Joaz Joep Jonne Joon Jop / Joppe Joren Jorrik / Yorrik Koen Lars Luuk Mads Mart Mees Melle Menno Midas Moos Niek Niels Olaf Pim Rens Roben Roek Roel Rowin / Rowyn Seb / Sebbe / Sep(p) / Seppe Stef Teun Thije / Tije Tibbe Tibo / Tybo Tijn / Thijn Tim Timo Tom / Thom Twan Wim Woud / Wout Yor
Jeetje wat fijn dat er al zoveel gereageerd is. Ik zal vanavond de laptop er even bij pakken. En de namen eens goed doornemen met me mannetje. Maat er zitten al wel een paar hele leuke bij!!