Hallo, Ben 15 weken in verwachting en nu heb ik al twee jongens namen bedacht (Sven Ruben of Nathan Ruben) en 1 meisjes naam (Tess) Graag zou ik ook bij deze naam een tweede naam willen, maar ik kan geen mooie naam bedenken. Hebben jullie een idee? Ik vindt het wel mooi als de naam ook een mooie betekenis heeft. Zo betekend Tess warmte/zomer, het zou leuk zijn als er een naam bij past waar de betekenis ook een beetje bij aan sluit. Idee???? HELP!!!
Hallo, Hierbij een aantal ideeën. Zelf zou ik een tweede naam gebruiken voor bijvoorbeeld vernoemen. Maar wellicht kan je hier iets mee? Tess Nova: Betekenis: Lathijns voor nieuw, afgeleid van supernova ster. Tess Charlotte: Betekenis: Het is een naam uit de geschiedenis met Franse achtergrond. - Lief. - Tess Rosa: Betekenis: Roos J Tess Sofie: Betekenis: levenswijsheid Succes met de keuze!
Tess Rosanne (roos, bloem v/d liefde) Tess Noëmi (aangenaamheid, liefelijkheid) Tess Elena (de stralende, de schitterende) Tess Aurelie (gouden)
Dank je wel voor jullie reacties: ik dacht later Tess Romee = warmte/zomer van Rome is misschien ook wel leuk.
Tess Romée vind ik leuk! Wat ideeën: Tess Flore (zomerbloem / bloeiende zomer) Tess Yalenka (stralende zomer) Tess Noa (warme troost / rust) Tess Lana (aantrekkelijke warmte/zomer)