Goed dat je het zegt!! Ik had er nog nooit van gehoord. Dus heb het even opgezocht. Het klopt echter niet helemaal wat je zegt. Het onderzoek wordt juist met 1 "P" geschreven, ze schrijven zelf (S)SEP. Dus dubbel "S" ipv dubbel "P". Vasculitis Stichting - Neurologische testen Hieronder hetgeen online staat: Potentiaal onderzoek of (S)SEP-onderzoek Bij deze onderzoeken wordt de hersenactiviteit gemeten nadat een zintuig is geprikkeld. Het kan dan om het oog, het oor, een vingertop, etc. gaan. Daarmee kan gemeten worden hoe goed een specifieke zenuwbaan in de hersenen en het ruggenmerg nog werkt en in welke mate die aangedaan zijn door de systeemvasculitis. Om de test te kunnen uitvoeren worden kleine en dunne naaldelektroden onder de voorhoofdhuid geschoven om de hersenactiviteit op de verschillende plaatsen in de hersenen te kunnen meten. Dit is bijna pijnloos.
De stemming is inmiddels spannend. Voor ons zelf is Lenn ook wel grotendeels afgevallen.... Mees en Sepp staan nu nog op het lijstje...... We kunnen moeilijk een keuze maken! Meer meningen zijn heeeeeel welkom! Dankjewel allemaal.
Ik heb op Mees gestemd, maar Moos vind ik.nog leuker. Bijzonder..net als jullie meisjesnaam. Ik vind Sepp niet dezrde lading/achtergrond hebben als jullie meisjesnaam.
Moos vind ik zelf niets aan, en dat betekend bij ons "kool". Dus valt dan zoiezo al af. Ik kan nog steeds geen keuze maken tussen Sepp of Mees. Is s.eoJ en Mees niet teveel Jut-Jul? En ik ben ook wel benieuwd of de stemmers op Mees gestemd hebben omdat ze dat de mooiste naam vinden, of het beste vinden passen? Sepp is niet echt een heel "gewilde" naam, Mees daarentegen is wat normaler... Dus kan me voorstellen dat je vanuit dat opzicht op Mees stemt. Ben wel ook erg benieuwd wat jullie dan het beste bij de naam van onze dochter vinden passen!
Ohja, kijk hier staat het inderdaad ja... Dat Jut en Jul idee zit ik ook een beetje mee.... Maarja, die extra letter bij Sepp weet ik ook niet zo of dat veel toevoegd, ik zou dat echt alleen doen zodat de naam dan 4 letters heeft, net als de rest van de namen in ons gezin..... Oohhh wat is het toch lastig!
Ik vind Sepp mooier dan Sep, en zeker leuk staat bij de naam van je dochter gezien het verschillende klanken zijn
Toen we hoorde dat ons eerste kindje een meisje was, hadden we wel voor beide geslachten een naam voor een jongen speelde toen ook al Sepp overigens. Maar ook Siem! Die lijkt wel erg op Siep/Sieb. Helaas kunnen we Siem niet meer gebruiken omdat die al vergeven is in onze omgeving. Siep moet ik even aan wennen........
Jaaaa dat vinden wij ook heel jammer! Maar is echt geen optie... Vrienden in onze vriendengroep hebben een zoontje die zo heet...
Thnx voor het meedenken!!! Super fijn! Teun en Hein vind ik niets aan.. Ferre en Siebe ook niet zo onze smaak, maar buiten dat ook 5 letters. En ik zoek echt een naam met 4 letters. Lastig ben ik he???!! Nogmaals dank voor de tips!