Meisjesnamen vind ik niet zo'n probleem, maar die jongensnamen...vind het zo lastig... Wil het liefst geen heel veel voorkomende naam, maar die vind ik vaak weer niet zo leuk...dus dan kom ik toch weer op de standaard namen. Ben wel benieuwd wat jullie van dit lijstje de leukste naam vinden.
Bedankt voor jullie reacties. Dat vind ik dus lastig. Ik vind deze zeven namen allemaal leuk, maar ze hebben allemaal hun eigen voors en tegens... Thomas, Tim, Thijmen en Koen komen vaak voor, Koen komt ook voor in de familie (maar dat vind ik op zich niet zo'n drama). Silvan is niet helemaal ons 'soort' naam, Ferron is misschien iets te apart...houd je dus Yaniek over, maar daar zijn dan weer zoveel schrijfwijzes bij mogelijk (waarvan Yannick de gebruikelijke spelwijze is, maar die uitspraak vind ik dan weer niet mooi)... Ben nog wel benieuwd wat anderen er van vinden.
Mijn neefje heet Yannick de uitspraak precies zoals je het schrijft.. Vind dat wel een hele mooie naam hoor! Zijn zusje heet Sjors
Vind Thomas erg leuk, maar komt wel vaak voor. Ferran (dus met een a) vind ik ook leuk, maar idd wat apart. Ken wel een kindje die zo heet, maar papa is italiaans, dus vind het dan weer anders.
Ik vind Thomas het leukste uit jouw rijtje... Die heeft ook op ons lijstje gestaan. Wij hadden ook nog Daniël en Tristan maar het is dus Tygo geworden hier
Ik vind Thomas de leukste naam van dit rijtje. Zou hem zelf alleen niet kiezen omdat hij zo vaak voorkomt nu, en ik vind het niet leuk als mijn kinderen in de klas komen met 3 naamgenoten.