Ik verwacht over 14 weken een zoontje! Helemaal geweldig natuurlijk maar de naam is een lastig iets voor ons. Wij houden van hollandse namen, het moet wel echt netjes zijn! een hockeynaam maar ook weer niet TE netjes. Dus Roderick en Freek Willem vallen af Niks mis mee maar onze achternaam is al erg netjes en dan is het gelijk zo "stempeldrukkend". Dus wie o wie helpt ons? Alle namen met een G vallen af vanwege onze achternaam. Wij vinden namen in de lijn van Gijs, Guus, Bas, Joop, Bob en Max heel leuk maar dan anders haha.
Lotte en Thomas Lotte en Marijn Lotte en Martijn Lotte en Jens Lotte en Joris Lotte en Koen Lotte en Jelte Lotte en Pepijn Lotte en Jesse Lotte en Jelle Lotte en Tijn
Hier staan zeker leuke namen bij! Daan vinden we beide erg leuk maar wel heel erg populair. Ik denk dat er wel 20 combinaties Lotte en Daan zijn. Ik vind Thijmen ook heel leuk en Ruben trouwens ook maar mijn man weer niet. Namen zoals Jesse en Jelle zijn te "modern". Leuke namen maar niet voor ons.
Lotte en Simon Lotte en Jochem Lotte en David Lotte en Daniël Lotte en Matthijs Lotte en Michiel Lotte en Machiel
Simon is wel erg leuk! Maar ook nog niet echt DE naam volgens mij. Het probleem bij ons is gewoon dat mijn man heeeeuuuul snel is met hersenspinsels. Met andere woorden, hij legt overal direct een link met iemand anders en weet ook direct 10 grappen te bedenken erover. Dat is zooooo irritant!!
Lotte en Jakob Lotte en Jasper Lotte en Nathan Lotte en Timon Lotte en Jonathan Lotte en Tobias Lotte en Floris Lotte en Hugo
Lotte en Timo/ Thiemo Lotte en Joes Lotte en Marnix Lotte en Joep/ Youp Lotte en Loek Lotte en Bram Lotte en Steef Lotte en Tom/ Thom Lotte en Twan Lotte en Jaap Lotte en Ruud Lotte en Mats Lotte en Remi Lotte en Stan Lotte en Sem Lotte en Robin Lotte en Jonah Lotte en Noah Lotte en Beau
Ik vind Beau heel erg leuk! Maar ik vind het ook wel een beetje een twijfel naam voor een jongen. Het klinkt een beetje vrouwelijk. Of niet? Jaap vind ik ook heel leuk maar zo heet papa al hihi. Daarom vind ik Joop ook zo leuk...
Beau, op deze manier geschreven, vind ik heel erg leuk voor een jongen. Ik vind het een echte unisex naam.
haha, als ik het topic zo lees, is de beste oplossing voor jou: een andere man zoeken Nee hoor geintje, ik zal eens even denken..... Lotte en Daan is wel DE combi idd, ik ken zelf al 3 gezinnen die die combi hebben.. lotte& tijn tijs bram ties
Jacob! Of Joep, ook weer helemaal leuk tegenwoordig! Moeilijk voor een jongetje he?! Ik vind zelf Thijs, Tijmen of Bram de leukste Hollandse namen.
Owww dat had mijn man ook, had ik een mooie naam rijmde hij het weer met iets. Rick zou het dus nooit worden om een simpel voorbeeld te noemen. Ik was juist weer degene die de link legde met andere mensen die die naam al hadden. Succes! Ik vond het bij de eerste al moeilijk, hihi.
Mijn vader heet Jaap en mijn ouders hadden toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje de naam Jamie in gedachten voor een jongen. Omdat Jaap in het engels James werd, vandaar Jamie. Maar de combi Lotte en Jamie, het klinkt niet heel gek.