Hoi allemaal, Naar welke meisjesnaam gaat jullie voorkeur uit en waarom? Sylvie/Silvie Sophie En als je voorkeur uitgaat naar Sylvie/Silvie, welke spelling vind je dan mooier? Alvast bedankt!
Als je voor Silvie gaat zou ik voor deze schrijfwijze gaan. Sophie echt mooi maar vind je het erg om een populaire naam te hebben of ga je voor minder voorkomend Silvie!
Sophie is mooi maar erg populair. Sylvie is veel origineler.. ik denk dat ik voor Sylvie zou gaan in jullie geval, al is Sophie ook een prima naam.
Onze voorkeur gaat uit naar Sophie. Het enige bezwaar wat we kunnen verzinnen is dat het een hele populaire naam is die veel voorkomt. Zou dat voor jullie een dealbreaker zijn?
Absoluut niet, tenzij je hem echt al veel in je omgeving hoort misschien. Ik vind het belangrijker dat ik een naam mooi vind ipv de originaliteit oid.
Silvie met een i vind ik echt vreselijk, dus dan sowieso met een y. Maar ondanks dat ik normaliter niet hou van namen die echt 13 in een dozijn zijn, zoals Sophie, vind ik Sophie nog altijd mooi omdat ie zo klassiek en tijdloos is. Ik vind het dus wel wat moeilijk om te kiezen tussen Sylvie en Sophie.. maar de dealbreker zou voor mij uiteindelijk zou zijn dat Sophie zooooooooooo vaak voorkomt dat ik dat zelf als ouder niet leuk zou vinden. Doe mij maar uniekere namen! Team Sylvie dus hier