jongensnaam .... zoo lastig!

Discussion in 'Zwangerschap' started by lisa333, Jan 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

Nov 17, 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Hee Lisa,

herkenbaar probleem hoor!! haha! Wij hadden ook al tijden een meisjesnaam, jongensnaam levert grote onenigheid op... Nou hebben we alleen vandaag uitgevonden dat t een jongetje wordt, dus we zullen er toch aan moeten geloven!
    Mijn top 3:
    1. Lucas
    2. Jurian
    .
    .
    .
    .
    3. Wesley (vind ik zelf echt niet leuk, maar trek je daar vooral niks van aan :) )

Over de schrijfwijze: is handig om je ook af te vragen hoe je wilt dat t uitgesproken wordt: klinkt t als u of uu? Dan kun je ook makkelijker schrijfwijze bepalen en misverstanden voorkomen misschien.

@ Jamietje
    Leuke namen!! Die staan ook op mijn lijstje. Maar vriendlief.... *zucht*

2. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Lucas of Jurian... Wesley heb ik niet zoveel mee.
    Succes met jullie beslissing. :)

3. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Jurian & Lucas vind ze allebei wel kunnen lucas hoor je heel veel ( Bij mij op het werk al 3x op 50 kinderen ) daarom zou ik voor jurian gaan
    Wesley vind ik persoonlijk echt een verschrikkelijke naam (sorry) ik ken heel veel jongens/mannen die zo heette en dat zijn echt kwallen en daar leg ik meteen de link naar toe .

4. justme

justme Actief lid

Jun 2, 2006
    357
    0
    0
    Ik vind Lucas de mooiste naam van je lijstje! Staat bij ons ook bovenaan het lijstje! Ik vond Luca zelfs nog iets mooier, maar dat vind mijn vriend minder.

Tweede Jurian. Moet ik een beetje aan wennen, heb ik nog (bijna) niet gehoord. Maar heeft wel iets! Ik zou het wel met 1 r schrijven.

Wesley vind ik maar niets, maar zoals met alle namen is dat heel persoonlijk!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja ik had het met een hoop andere leuke namen maar ben erg blij met deze namen :D

Share This Page