Hee Lisa, herkenbaar probleem hoor!! haha! Wij hadden ook al tijden een meisjesnaam, jongensnaam levert grote onenigheid op... Nou hebben we alleen vandaag uitgevonden dat t een jongetje wordt, dus we zullen er toch aan moeten geloven! Mijn top 3: 1. Lucas 2. Jurian . . . . 3. Wesley (vind ik zelf echt niet leuk, maar trek je daar vooral niks van aan ) Over de schrijfwijze: is handig om je ook af te vragen hoe je wilt dat t uitgesproken wordt: klinkt t als u of uu? Dan kun je ook makkelijker schrijfwijze bepalen en misverstanden voorkomen misschien. @ Jamietje Leuke namen!! Die staan ook op mijn lijstje. Maar vriendlief.... *zucht*
Jurian & Lucas vind ze allebei wel kunnen lucas hoor je heel veel ( Bij mij op het werk al 3x op 50 kinderen ) daarom zou ik voor jurian gaan Wesley vind ik persoonlijk echt een verschrikkelijke naam (sorry) ik ken heel veel jongens/mannen die zo heette en dat zijn echt kwallen en daar leg ik meteen de link naar toe .
Ik vind Lucas de mooiste naam van je lijstje! Staat bij ons ook bovenaan het lijstje! Ik vond Luca zelfs nog iets mooier, maar dat vind mijn vriend minder. Tweede Jurian. Moet ik een beetje aan wennen, heb ik nog (bijna) niet gehoord. Maar heeft wel iets! Ik zou het wel met 1 r schrijven. Wesley vind ik maar niets, maar zoals met alle namen is dat heel persoonlijk!