Ik ben voor luca.. die van ons word ook een jongen en gaat niet zo heten, maar vind het een leuke naam die bij sem past!Laat ff weten als je eruit bent!
wij krijgen ook een jongen en hadden (gelukkig) de naam al vrij snel onze spruit komt milan te heten!
Ik vind het ook vreselijk moeilijk! Als Eva een jongen was geweest, hadden we natuurlijk wel een naam, maar dat is 'm toch ook niet helemaal... (en dat terwijl ik echt dacht dat we een jongen zouden krijgen ). Milan komt nog het meest in de buurt van wat ik mooi vind, maar is het toch ook niet helemaal denk ik en mijn vriend vond het sowieso niets. Wordt weer iets om ons hoofd over te breken over een paar maanden. Meisjesnamen kan ik er zo een stuk of 10 noemen die ik superleuk vind. Maar goed, daarvan vindt vriendlief een gedeelte helemaal niets, maar daar zullen we makkelijk uitkomen. Als jullie van korte namen houden, jij van oerhollandse en je man van engelse namen, dan zit je met Tom goed! Oerhollands én engels! Moet het wel je smaak zijn natuurlijk . Ik vind het erg mooi klinken bij Sem.
Ik vind Sem een ontzettend leuke jongensnaam! Stond ook op ons lijstje (maar hebben 2 dochters). Wat verder op ons lijstje stond: Levi (op z'n nederlands uitgesproken) Noah Daan Vind ik alle 3 heel goed bij Sem passen!
Ook hier hebben we al een hele tijd een meiden naam, maar een jongens naam is inderdaad zooooo moeilijk!! Hebben er inmiddels wel 2 die we leuk vinden. Tygo en Kenji. Maar of dat het gaat worden nog geeeeeeeeeeeeen idee
onze oudste zoon heet björn betekend beer in het zweeds. die naam heeft hij gekregen omdat een beer een vechter is en hij is 2 maanden te vroeg geboren waardoor hij heeft moeten vechten dus vonden wij wel passen bij hem. zo moet een naam echt bij je liggen. En nu hebben wij het ook het probleem dat we voor ons aankomend zoontje ook geen naam kunnen vinden. hihi
Skatje22: das ook super toevallig!! Wat vinden jullie een leuke naam __________________ Ik vind Tom en Thijs leuke namen maarja die wil ik niet gebruiken want die komen al in de familie voor... snik snik.. Wesley vind ik een super leuke naam, maar dat past voor mijn gevoel niet echt bij de naam Sem. Hoe denken jullie erover? en zijn er onder jullie mensen die hun kindjes allebei namen uit een ander 'genre' hebben?
Hoi ik heb zelf ook een namen dilemma, gisteren een berichtje geplaatst dat wij wel wat jongens namen hebben, maar niet echt er iets uitspringt. (En nog lastigere moeten we ook nog een meisjes naam verzinnen) Misschien zit er tussen mijn namen wel wat voor jou. Zal onze 'afvallers' er ook bij doen. Succes! Groetjes Gupsie [FONT="]Duncan[/FONT] [FONT="]Kaya[/FONT] [FONT="]Keano[/FONT] [FONT="]Kiano,[/FONT][FONT="] Kyano[/FONT] [FONT="]Kyan[/FONT] [FONT="]Tiyago[/FONT] [FONT="]Wessel[/FONT] [FONT="]Sydney[/FONT] [FONT="]Sylvan[/FONT] [FONT="]Liam[/FONT] [FONT="]Kay[/FONT] [FONT="]Kian[/FONT] [FONT="]Jayro[/FONT] [FONT="]Kyaro[/FONT] [FONT="]Yannick[/FONT] [FONT="]Kyrano/Kirano[/FONT] [FONT="]Aiden[/FONT] [FONT="]Ryan[/FONT] [FONT="]Myron[/FONT] [FONT="]Kai[/FONT] [FONT="]Kylan[/FONT] [FONT="]Jannick[/FONT] [FONT="]Jari[/FONT] [FONT="]Yannick[/FONT] [FONT="]Quentin[/FONT] [FONT="]Quin[/FONT] [FONT="]Quincy[/FONT] [FONT="]Quinn[/FONT] [FONT="]Quint[/FONT] [FONT="]Keanu[/FONT] [FONT="]Devin[/FONT] [FONT="]MIKA[/FONT] [FONT="]Quinten[/FONT] [FONT="]Quintin[/FONT] [FONT="]Senna[/FONT] [FONT="]Dani[/FONT] [FONT="]Devon[/FONT]
ik zit een beetje met hetzelfde probleem. alleen ben ik het die meer met de engelse namen heeft en mijn vriend met de hollandse namen en aangezien we niet willen weten wat het word moeten we een meisjes en jongensnaam vinden maar misschien zijn dit een paar leuke ideetjes: Rico Cody Ben Luca Lenn Bo Lars Bart Dave