wij hebben onze zoon yanick (uitspreken als janiek) genoemd waarbij we de letters van ons eigen namen hebben gebruikt! maar voor een eventueel volgende kunnen we echt niks verzinnen! wie kan helpen.. meiden naam is gelukt jongensnaam moet dus nog! dit zijn de letters: d k a i n m y c 1 letter extra (naar keuze) mag en letters vaker dan 1 keer gebruiken ook! ik ben super benieuwd
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap Maik Mik Mick Kai Mika Dick Kain zelf vind ik Kai wel leuk Liefs en veel succes met namen bedenken
heb niet gekeken welke namen er al staan maar hou wel van een puzzeltje, dus sorry als ik dubbele namen heb -aiden (extra e erbij genomen) -dayn (dajen zo spreek je het uit) -bink (extra B) -mika -mik -dick(y) -jaimy -kim -anky -daimy -kym weet er zover niet meer maar denk nog ff voor je na
Ik heb niet gekeken welke er al genoemd zijn, dus sorry voor eventuele dubbele d k a i n m y c Jim/Jimi/Jimmy Kain/Kane Andy Randy Mik/Mick Mika/Mica Micha Dani/Danny Rick/Rik Aiden Maik/Mike Sam Nick Jaimy Cil Mack Jack Midas Kadir Mink Milan