We zijn maar vast aan het nadenken over een jongensnaam. Een meisjes naam hebben we nog. Ben even nieuwsgierig wat er hier gevonden wordt. Wij houden van heel gewone Nederlandse namen. Andere suggesties ook welkom. Ons zoontje heet Kick.
De namen zijn niet mijn smaak (maar goed ook, want anders had iedereen dezelfde naam ). Maar Kick en Wart vind ik wel bij elkaar passen.
Allemaal leuk! Persoonlijke favoriet is Roef, Hidde nummer 2 ... (Doeke niet zo ... denk dan aan doeken ... Doekele wel leuk)
Geen vd namen vind ik echt mooi. Sorry ieder z'n eigen keus natuurlijk en het is gewoon heel persoonlijk. Ik zou zeker niet voor Wart kiezen aangezien dit in het engels 'wrat' betekent en ik m'n kind dat toch niet aan zou willen doen. Stel je voor dat hij naar Australie wil voor een werkvakantie wanneer hij 16 is..... Nog een aantal suggesties: Teun Joep Tom Thijs Tijn Mats Mees Veel succes met het zoeken en kiezen vd naam. Groetjes
Hoi, Ik heb op Wart gestemd, maar ken het zelf alleen met een d, dus Ward. Verder vind ik Hidde er ook mooi bij, door de i klank. bij Roef krijg ik echt de rillingen...door Roef en Marjan van Idols (of zo'n dergelijk programma)
Ik ken iemand die twee jongetjes heeft. Zij heten Kick en Raf (zelf zou ik er Rav van maken, dat vind ik mooier).