He hoi, Tis nog vroeg (ben bijna negen weken) maar wederom komen we er niet uit met de jongensnamen. Bij de zwangerschap van mijn dochter hebben we uiteindelijk maar gekeken bij 20 weken wat het ging worden, want meisjesnamen in overvloed, maar jongensnamen....pffff... Ik vind zelf Rune erg leuk, maar mijn vriend vindt dat dus helemaal niets. Milan vind hij wel weer leuk, ik ook, maar mijn nicht is me helaas voor geweest Onze dochter heet Lynn (Ada-Lynn) en als dit een meisje wordt, gaan we voor Anna-Lore, roepnaam Lore... Wie heeft suggesties voor een mooie jongensnaam? Passend bij Lynn.
Rune vind ik ook erg leuk! maar daar heb je niets aan... Tijmen Rube Stef Rens Justen Merijn Roan Kevin Sverre Ik vond jongensnamen ook moeilijker dan meisjesnamen. Pff.. Succes!
Lynn en Sven Lynn en Jesse Lynn en Daan Lynn en Jayden Lynn en Justin Lynn en Mike Lynn en Mees Lynn en Kyan Lynn en Lars Lynn en Senne Lynn en Jordy Misschien zit er wat voor je bij!
Lynn leuke naam (2e naam van onze dochter) uhm ik vind Lynn en Sem erg leuk al komt Sem erg vaak voor.
uiteraard vind ik Rune een mooie naam, kijk maar naar mijn banner ..verder vonden wij ook Senne, Kobe, Ferre, Seppe mooie jongensnamen. Toeval of niet , als wij voor een 2de kindje zouden gaan, en het blijkt een meisje te zijn, hebben wij als naam : Lore in gedachten... groetjes en succes met het kiezen van de naam en je verdere zwangerschap...
Lynn en Adam Lynn en Zjull Lynn en Lars Lynn en Daan Lynn en Wout Lynn en Lenn Lynn en Senn Lynn en Arthur Lynn en Stian Lynn en Xander Lynn en Nathan Lynn en Alexander Lynn en Alex Lynn en Aaron Lynn en Louis Lynn en Victor Lynn en Vic Lynn en Arne Lynn en Simon Lynn en Lander Lynn en Elias Lynn en Wannes Lynn en Matteo Lynn en Siebe Lynn en Sybren Lynn en Lukas Lynn en Maxim Lynn en Nils Lynn en Jarne Lynn en Bram Lynn en Mathias Lynn en Sander Lynn en Gilles Lynn en Leon Lynn en Jef Lynn en Dries Lynn en Toon Lynn en Cedric Lynn en Sem Lynn en Bas Lynn en Cas Lynn en Ilias Lynn en Ilan Lynn en Ian Lynn en Kyan Lynn en Felix Lynn en Jayden Lynn en Andreas Lynn en Stef Lynn en Michiel Lynn en Thor Lynn en Axl Lynn en Mathis Lynn en Vincent Lynn en Jero Lynn en Kasper Lynn en Mathieu Lynn en Briek Lynn en Nand Lynn en Remi Lynn en Jesse Lynn en Miel Lynn en Ben Lynn en Ruben Lynn en Jarno Lynn en Kamiel