Ik ben even aan het brainstormen geweest voor een jongensnaam. We houden van een stoere korte niet te engelse naam. Edwin Dylan Roy Aron Rick Roel Alex Daan (maar ja dan word je zoon misschien wel Daan nummer 12 ofzo) Lars Niels Ruben Mike Dave Thomas Sven Jurgen Het is een willekeurige volgorde. Maar wat vinden jullie er van.???
Ik vind er een heleboel leuke namen tussenstaan hoor! Alleen Edwin, Roel, Alex en Jurgen zouden er wat mij betreft afmogen. Maar wie ben ik ;o) Het zijn wel allemaal vrij populaire namen dus zullen wat vaker kunnen voorkomen. Maarja, als jij écht verliefd bent op 1 van die namen dan kom je daar ook wel overheen. In mijn klassen vroeger had ik ook altijd minimaal 2x een Mark, Michael, Patricia en Nathalie. Ook mijn eigen naam Cindy kwam regelmatig voor. Ach, heb er nooit last van gehad. Als ik dan nog even mijn persoonlijke favoriet mag noemen: Sven! Lekker stoer en sterk!
Eigenlijk de enige die ik nog een beetje leuk vind is ROEL.. het zijn allemaal een beetje jaren 70/80 namen.
Ik vind daan, thomas, dave, mike en sven leuke namen! Zelf heb ik deze ook in mijn namenlijstje staan Zit er alleen mee dat daan best wel populair is en je kan er zo makkelijk op rijmen (mijn man rijmt op alle namen dus dan hoor ik alleen nog maar 'daan..banaan'' haha lastig he! een leuke mooi naam uitzoeken! succes ermee
Ik vind Dylan de mooiste naam. Heeft altijd bovenaan mijn lijstje gestaan voor jongensnamen, totdat wij mensen leerde kennen en heel veel mee omgaan die een zoontje hebben die zo heet.
Ik vind het zo erg moeilijk. Een meisjes naam hadden we zo gevonden. Maar een jongensnaam is echt nog een ramp. Gelukkig hebben we nog even.
De volgende namen vindt ik mooi; Daan (staat op een evt. volgend lijstje) Lars (zit in fam.) Niels/ Niek Ruben (staat ook op een evt. volgend lijstje) Mike/ Maik (Maik heet onze zoon, vindt het zelf iets 'moderner' geschreven zo ) Thomas Sven (zit ook al in fam.)
Maik vind ik ook leuk. En Daan is nog steeds een van mijn favo's, ook al heb je er veel van. Lex Jur Cas Bas Tom Niek Sten Stef Guy
Uit jouw lijstje zou ik gaan voor Aron, Lars, Ruben of Sven. Wat ik dan ook nog leuk vind en een beetje in deze stijl: Timon, Niek, Stan, Rens, Job.
Uit jouw lijstje vind ik dit de leukste namen: Daan, Lars, Niels, Thomas en Ruben. Uit die 5 zou ik er 1 kiezen. Jurgen, Roel, Rick en Sven vind ik nog wel aardig. Edwin en Alex vind ik echt niet meer van deze tijd. En deze namen zou ik zelf wel té Engels vinden en dat vind ik ook de minst mooie: Dylan Roy Aron Mike Dave Veel succes ermee!