Onze achternaam begint met een D en daarom wilde mijn man graag dat de 1 van de 2 namen ook met een D begint. Nou hadden we eerst Bjorn Damian maar daar zijn we vanaf gestapt. En nu hebben we Dilano Faris. Zelf ben ik niet zo kapot van faris maar ik kan niets anders vinden wat bij dilano past wat met een F begint. Hebben jullie nog ideen?? En Dilano is niet in te korte volgens mij, ofwel?? Groet snoet
Ik vind Dilano niet echt een leuke naam. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind dan Djaro leuker. Een naam met een F weet ik zo ook niet.
Ben bang dat alle namen in te korten zijn als ze meerdere lettergrepen hebben. Dilano wordt 'Diel', of 'Dielaan', 'Laan', 'Lano' enzo..
Ik hou absoluut niet van dit soort namen, maar denk toch mee... Dilano Fender? (Fender vind ik wel stoer) andersom vind ik het trouwens leuker... of iets met Fedde? En wat vind je van Devon? vind ik persoonlijk 100x mooier dan Dilano...
mmmm... D.D... Ik begrijp niet waarom je kiest voor een voornaam met dezelfde letter als je achternaam maar goed, dat zal aan mij liggen. Dilano vind ik echt vreselijk (dat geldt dus ook voor Delano, Dylan(o) etc). Ik heb het idee dat je dan zo van de kermis of de markt af stapt (no offence). Het wordt zo snel DIELAAAANOOOO (zo plat) Faris is een uitgesproken Indiase naam, komt veel veel in Pakistan, India etc... Als je kindje gewoon Nederlands is vind ik dit een rare naam. Fabian vind ik wel mooi of Ferre, Florian of Fygo en dan met een D... tja... als het echt moet Daan, Daniel, David, Derk, Dirk, Tja, Dick... met een D weet ik eigenlijk niet veel leuks.
Ik vind Fender een mooie stoere naam.....maar ook Finn vind ik erg leuk. Dilano vind ik niks.... Dennis Duco Django Devinn Dave Davy Vind je dat wat?